Tydzień temu, także w ankiecie za wypełnienie, której była szansa wylosowania butów Saucony zadaliśmy pytanie:
„Zakładając, że dostajesz od nas kwotę na zakup dowolnych butów – buty
jakiej marki kupisz? (komentarz od Bieganie.pl: Odpowiedź na to pytanie w
żaden sposób nie wpływa na Państwa szanse wylosowania Saucony Kinvara,
dlatego prosimy o szczere odpowiedzi)”
Wypełniono 1278 wypełnionych ankiet a pierwsza piątka kształtuje się następująco:
Te wyniki w zestawieniu z pierwszą ankietą są dosyć zaskakujące. Oczywiście nasuwa się myśl, czy na świadomość wypełniających ankietę nie oddziaływało to, że wypełniają ankietę w pewnym sensie sponsorowaną przez Saucony. Ale pierwsza Ankieta też była sponsorowana przez Saucony. O komentarz poprosiliśmy Michała Bartoszaka, przedstawiciela Saucony na Polskę, niegdyś czołowego polskiego zawodnika długodystansowego.
Michał Bartoszak: „Takie wyniki oczywiście cieszą ale nie jestem tak bardzo zdziwiony, bo ludzie naprawdę lubią Saucony. Dysproporcja wyników ankiety pierwszej i drugiej może wynikać z tego, że w Ankiecie pierwszej dużo wyżej usytuowane są marki łatwo dostępne, nie tylko w sklepach specjalistycznych ale także a może przede wszystkim w monobrandowych sklepach producentów w galeriach handlowych i w dużych sieciowych sklepach typu InterSport czy Decathlon. To jest jednak najłatwiej dla każdego dostępne miejsce zakupów. A w Polsce Saucony dostępne jest tylko w niektórych sklepach specjalistycznych.”
Gratulujemy wyniku, ale chcąc się upewnić co do jego wartości będziemy się może starali przeprowadzić podobna ankietę w której sponsorami będzie inny producent.