• new balance fuel cell rebel 3
  • New Balance Run Club
  • poznań półmaraton
  • półmaraton warszawski
  • new balance 880
  • Eobuwie
  • columna medica
  • dębno maraton
  • new balance fuel cell rebel 3
  • półmaraton warszawski
  • Eobuwie
  • columna medica
  • new balance 880
  • New Balance Run Club
  • dębno maraton
  • poznań półmaraton
nowicki

Znamy elitę maratonu w Sewilli. Lisowska i Nowicki z mocnymi rywalami

Organizatorzy maratonu w Sewilli podali pełny skład elity maratonu, który odbędzie się 19 luteg[...]czytaj więcej

lewalski

Kacper Lewalski: chcemy spróbować całego sezonu „po seniorsku”

Kacper Lewalski w kategorii juniorów pobił dwa halowe rekordy Polski, wywalczył medal mistrzostw [...]czytaj więcej

polska

Najważniejsze imprezy mistrzowskie 2023 roku. Gdzie kibicować naszym lekkoatletom?

W kalendarzu europejskiej i światowej federacji lekkoatletycznej znalazło się w tym roku kilka wa[...]czytaj więcej

20221210 150816

Buty New Balance FuelCell Rebel v3

New Balance FuelCell Rebel v3 to bardzo energiczne i uniwersalne buty, nadające się do szybszych r[...]czytaj więcej

AAA07135

GEL-NIMBUS 25 – najbardziej komfortowe buty do biegania w historii ASICS

Marka ASICS wprowadza na rynek kolejną odsłonę kultowych butów do biegania. GEL-NIMBUS 25 nie je[...]czytaj więcej

philips słuchawki do biegania

Philips TAA6606 – test słuchawek do biegania

Philips SoundPartner publikacji Wybór słuchawek do biegania to kwestia indywidualnych preferencji [...]czytaj więcej

  • New Balance Run Club
  • poznań półmaraton
  • Eobuwie
  • new balance fuel cell rebel 3
  • półmaraton warszawski
  • dębno maraton
  • new balance 880
  • columna medica
weuek 02.02.2023 06:56

Coś na grubej, niemiękkiej podeszwie. Może Ride 14, 15, Endorphin Shift* (2), Bondi 6, 7 albo Olympus Via. Z uwagi na to kolano, lepszy byłby but z niższym dropem (ułożyłem je tak: 8-4-4-0), a Asics był z wysokim (10). *Shift jest ogólnie beznadziejny jako but do biegania (kompletnie bez

... czytaj post
pawo 01.02.2023 23:08

Możesz łączyć siłownie z bieganiem. Biegać powinieneś co najmniej trzy razy i do maja pobiegniesz poniżej 30 minut na piątkę. Acha i zmień lekarza. No i powodzenia.

... czytaj post
pawo 01.02.2023 22:48

Chyba się cały czas nie rozumiemy, ja nie wypowiedziałem się na temat planu, ani temp. Wspomniałem o BC2, bo ostatnia wszyscy na to jadą, a zdaję się że nie wiedzą sami na co tak naprawdę narzekają. Trening można oprzeć na procentach prędkości, bo łatwo to mierzyć, ale trzeba te p

... czytaj post
Buddy 01.02.2023 22:02

A co co chodzi z tym dzwonkiem? Ja nie mam ani słuchawek, ani nie jestem cały czas zalogowana, więc wtedy to nie działa chyba? W moim dzienniczku też są kolory i też jest wszystko klarownie, ale mój jest analogowy i nie ma tam żadnych trudnych pojęć, typu HR, mmole, zakwaszenie itp. ;)

... czytaj post
MatiR 01.02.2023 21:20

Tydzień 23.01.23-29.01.23 Plan na tydzień: Poniedziałek – 15km w krosie (intensywność umiarkowana) Wtorek – 10km w krosie (intensywność umiarkowana) + 1h marsz nachylenie 15% (15min-5min) Środa – siłownia Czwartek – siłownia + 10km w krosie Piątek – 15km 4’10” + 6x15” +

... czytaj post
Kangoor5 01.02.2023 20:40

Wypij sobie roztwór sody oczyszczonej na 30min przed bieganiem i po sprawie Pół łyżeczki na pół szklanki wody. Nie smaczne w chu… żeby nie było, że nie ostrzegałem. Jak nie smaczne? W dzieciństwie dodawaliśmy jeszcze trochę octu i waliliśmy duszkiem póki gazowało.

... czytaj post
Deter 01.02.2023 15:59

Zgoda - ujemny bilans. Sęk w tym, że bilans ostatecznie powinien stać się skutkiem, a nie przyczyną. Trzeba zrozumieć jak zbilansować dietę żeby nie rozpędzać greliny i lekko zejść z kalorii.

... czytaj post