Natalia Kaczmarek
12 sierpnia 2022 Redakcja Bieganie.pl Sport

Natalia Kaczmarek twarzą globalnej kampanii New Balance


Rusza globalna kampania New Balance „We Got Now”. Wśród lekkoatletycznych gwiazd, które zostały ambasadorami marki jest Natalia Kaczmarek.

Plakaty reklamowe New Balance są już rozwieszone w Monachium, gdzie w poniedziałek rozpoczną się mistrzostwa Europy. Jedną z faworytek do medalu będzie właśnie Kaczmarek. Niedawno na mityngu Diamentowej Ligi w Chorzowie pobiegła w czasie 49.86. To drugi najlepszy wynik w historii Polski, po rekordzie Ireny Szewińskiej (49.29). W tym roku w Europie szybciej pobiegła tylko specjalistka od biegów płotkarskich Femke Bol, która również w Chorzowie osiągnęła wynik 49.75. Holenderka także jest jedną z ambasadorek New Balance.

Natalia Kaczmarek

Kampania „We Got Now” ma przede wszystkim inspirować młodzież do realizowania swoich marzeń. Akcję promują osoby, które mają znaczący wpływ na rozwój sportu i kultury. Poza lekkoatletami kampanię wspierają takie znane postacie, jak: dwukrotny mistrz NBA Kawhi Leonard, piłkarze Raheem Sterling i Bukayo Saka oraz nominowany do nagrody Grammy Jack Harlow.

Firma New Balance powstała w 1906 roku w Stanach Zjednoczonych. Zajmuje się produkcją wysokiej jakości obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych. Na całym świecie zatrudnia 7000 współpracowników. W ubiegłym roku New Balance uzyskał ze sprzedaży przychody o wartości 4,4 mld dolarów. To jedna z największych i najpopularniejszych firm zajmujących się sprzedażą produktów dla sportowców zawodowych oraz amatorskich. Na polskim rynku marka pojawiła się w latach 90.

Kampania „We Got Now” ma potrwać do końca roku. Szczegóły na stronie newbalance.com.

Natalia Kaczmarek