Run your way 2024 25 Run the Boroughs Paris Duzy
20 grudnia 2025 Redakcja Bieganie.pl Newsy

New Balance połączył wszystkich biegaczy w kampanii Run Your Way

New Balance zrealizował kolejną edycję kampanii Run Your Way, która ma podkreślać różnorodność i złożoność społeczności biegowej. Globalne działania rozpoczęły się 25 września.

Kampania Run Your Way ma łączyć wszystkich biegaczy. Nie chodziło w niej o odrzucenie tych, którzy osiągają najlepsze wyniki, ani o wspieranie wyłącznie początkujących. Ideą było pokazanie, że wszyscy, którzy biegają, są częścią większej społeczności – niezależnie od tego, czy pokonują maraton w czasie poniżej trzech godzin, czy truchtają trzy kilometry przed wyjściem do pracy i nigdy nie startują w zawodach. New Balance poprzez platformę Run Your Way celebrował indywidualność biegaczy, a nie samo bieganie, które stało się narzędziem do wyeksponowania prawdziwej niezależności, ukrytej w każdym z nas.

Jesienna odsłona kampanii Run Your Way wystartowała na całym świecie 25 września i koncentrowała się na aktywacjach marki podczas największych wydarzeń biegowych, takich jak New York City Marathon. W ramach działań wykorzystywane były społeczności biegowe oraz historie różnorodnych biegaczy, których relacje z bieganiem są zupełnie wyjątkowe. Wśród nich znaleźli się m.in.: Mike Kratzer – niemiecki maratończyk i lider społeczności biegowej, Cat Burns – artystka z Wielkiej Brytanii, Catherine Debrunner – paraolimpijka i maratonka, Sydney McLaughlin – medalistka igrzysk olimpijskich w biegu na 400 m przez płotki oraz Endrick – brazylijski piłkarz i zawodnik Realu Madryt.

W Polsce kulminacją aktywacji Run Your Way były działania zrealizowane podczas Maratonu Warszawskiego. W piątek i sobotę (27–28 września) New Balance był obecny na stoisku w ramach Expo w Pałacu Kultury i Nauki, gdzie uczestnicy mogli zapoznać się z najnowszą ofertą produktową marki, spersonalizować koszulki oraz otrzymać vouchery zniżkowe na zakupy sprzętu biegowego. Przed Pałacem funkcjonowała strefa New Balance ze specjalnym busem, w której można było przetestować najnowsze modele butów, wziąć udział w konkursach, stworzyć unikalny transparent kibicowski oraz spotkać ambasadorów marki.

Dodatkowo w sobotę o godzinie 10:00 z Parku Świętokrzyskiego wystartował rozgrzewkowy Shake Out Run, prowadzony przez trenerów New Balance Run Club. Społeczność NBRC odpowiadała również za niedzielną Strefę Kibicowania, w której kibice mogli zanurzyć się w atmosferę maratonu i wspierać zawodników na trasie.

Uzupełnieniem działań przy Maratonie Warszawskim były key visuale Run Your Way z globalnymi ambasadorami, które pojawiły się w przestrzeni miejskiej Warszawy na licznych nośnikach OOH: m.in. w metrze (Ströer), na muralach (Good Looking Studio / Braughman) oraz na siatkach wielkoformatowych (Braughman).

O New Balance

New Balance to działająca od 1906 roku firma produkująca obuwie oraz odzież i akcesoria sportowe. Powstała w Stanach Zjednoczonych, gdzie obecnie funkcjonuje pięć jej fabryk. Szósta zlokalizowana jest w Wielkiej Brytanii. Firma zatrudnia 8000 współpracowników na całym świecie. W 2022 roku jej przychody ze sprzedaży osiągnęły wartość 5,3 mld dolarów.

W Polsce produkty firmy dostępne są od lat 90. XX wieku. New Balance jest dziś jedną z najchętniej wybieranych marek obuwia sportowego.

Bądź na bieżąco
Powiadom o
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments