22 lutego 2013 Redakcja Bieganie.pl Sprzęt

Rośnie tylko rynek fitness i outdoor


Garmin podał dzisiaj wyniki sprzedaży za czwarty kwartał roku 2012. Dla rynku biegowego są to dosyć optymistyczne informacje, bo praktycznie tylko sektor popularnie zwany przez Garmina „Fitness” zanotował wzrost sprzedaży w porównaniu do ostatniego kwartału roku 2011. Sektor produktów outdorowych pomimo lekkiego spadku też trzyma się dobrze i choć w ujęciu Q42012/Q42011 zanotował 2% spadek, to za cały rok 2012 wzrost wyniósł 11%.

Jednak tylko sektor „Fitness” zanotował wzrost i to spory.

barbiewatch„Wzrost w tym sektorze był w całym roku nieco mniejszy niż sie spodziewaliśmy w związku z opóźnieniami we wprowadzaniu produktów ale mocny czwarty kwartał wskazuje na rosnący potencjał tej kategorii. (…) Forerunner 10 był popularnym prezentem Bożonarodzeniowym i spodziewamy sie że korzyści z tego produktu będą nadal znaczące w 2013 roku. „ dodał Garmin.

Rzeczywiście trzeba przyznać, że Forerunner 10 zbiera pozytywne recenzje (oto nasza recenzja).

Źródło: GPS Business News, Bieganie.pl

garminsprzedaz 1

Redakcja Bieganie.pl