Redakcja Bieganie.pl
Kilka słów od redakcji.
Po pierwsze cieszymy się bardzo, że serwis jest dobrze odbierany.
Jednak przyznać trzeba, że od razu mocno skręciliśmy w stronę wyczynu.
Jest to w pewnej mierze efekt projektu strony – ta strona jest zaprojektowana w taki sposób aby działała i wyglądała jak gazeta. I ona działa jak gazeta – na razie staramy się na bieżąco informować co w biegowym światku się dzieje.
Ale nie to jest naszym celem, nie jedynym w każdym razie.
Nasz cel to promowanie biegania.
Od wyczynu do promowania biegania daleka droga. W tym celu prawdopodobnie postaramy się w najbliższych tygodniach jakoś stronę przemodelować w taki sposób, aby utrzymać równowagę pomiędzy rekreacją a wyczynem, pomiędzy osobami szukającymi rady na początkowym etapie, biegaczami z doświadczeniem oraz tymi którzy zainteresowani są tym co na bieżąco w zawodniczym świecie biegowym się dzieje.
Ponieważ jednak nasza informacyjna misja musi być utrzymana, zwracam się z prośbą o informowanie nas o wszelkich inicjatywach biegowych, które warte są wg was, czytelników pokazania i opisania na "łamach" bieganie.pl. Jeśli uważacie, że gdzieś organizowany jest jakiś ciekawy bieg, że gdzieś żyje i biega jakaś ciekawa postać, że sami macie coś ciekawego do powiedzenia – napiszcie do nas śmiało.
Obiecuję, że każdą sugestię przemyślimy i odpowiemy na nią.
Jeśli macie uwagi co do funkcjonowania serwisu, jeśli zauważycie błędy, jeśli macie odmienne zadanie do prezentowanych na naszych stronach – także napiszcie.
Serwis nie jest z kamienia i dzięki nowoczesnemu systemowi zarządzania treścią jesteśmy w stanie w łatwy sposób dostosować się do pojawiających się potrzeb.
Piszcie maile na adres: redakcja [małpa] bieganie.pl
Pozdrawiam, Adam Klein, bieganie.pl