Natalia Bukowiecka, tegoroczna mistrzyni Europy, brązowa medalistka olimpijska z Paryża i dwukrotna rekordzistka Polski w biegu na 400m, wystąpiła w nowym wideo sponsoringowym InPost.
Natalia dołączyła do InPost Sport Team na początku kończącego się sezonu. W najnowszym wideo, szybkość Natalii Bukowieckiej jest zestawiana z szybkością dostarczania paczek przez InPost.
Natalia Bukowiecka jest jedną z faworytek do wygrania 90. Plebiscytu Przeglądu Sportowego na Najlepszego Sportowca Polski 2024 Roku. W poprzedniej edycji, jeszcze jako Natalia Kaczmarek, zajęła 4 miejsce.
Zobacz najnowsze wideo InPost z Natalią Bukowiecką:
Obecność Natalii Bukowieckiej w kampaniach reklamowych, takich jak ta realizowana przez InPost, to doskonały przykład wykorzystania wizerunku największej gwiazdy polskiej lekkoatletyki do promowania nie tylko samego biegania, ale również pozytywnych wartości, jakie sport wnosi do życia. To, że marka tak dynamicznie rozwijająca się jak InPost, wiąże się z tak wybitną zawodniczką, świadczy o rosnącym uznaniu dla biegania i potencjale marketingowym lekkiej atletyki. Wspieranie ambasadorów sportowych, którzy osiągają sukcesy na międzynarodowej arenie, to także inspiracja dla młodych pokoleń oraz sposób na budowanie społeczności wokół sportu. Tego typu kampanie to win-win zarówno dla marki, jak i dla samej Natalii, która dzięki swojej autentyczności i sukcesom przyciąga uwagę nie tylko fanów biegania, ale całej opinii publicznej – Tomasz Koprowski, Manager Portalu Bieganie.pl
Manager sportowy z kilkunastoletnim doświadczeniem. Współpracował z klubami sportowymi, topowymi sportowcami, artystami i influencerami z różnych branż. Od 3 lat jest częścią redakcji Bieganie.pl, gdzie każdego dnia wdraża strategie marketingowe i odpowiada za całościowy rozwoju portalu. Biega od 2022 roku.