30 stycznia 2013 Redakcja Bieganie.pl Sprzęt

ASICS inspiruje sportowców do osiągania sukcesów nową kampanią “Journey of Improvement”/”Droga do doskonałości”


ASICS uruchamia międzynarodową kampanię reklamową w TV, prasie oraz Internecie, aby motywować sportowców do osiągania lepszych wyników w 2013 roku. 
Nowa kampania „Droga do doskonałości” została stworzona, aby zachęcać sportowców do osiągania jeszcze lepszych wyników. Tematycznie nawiązuje do zeszłorocznej kampanii marki ASICS “Żyję dla Sportu”. W tym roku firma koncentruje się na ścieżce rozwoju sportowców, poznawaniu przez nich swoich mocnych i słabych stron oraz samodoskonaleniu. 

asics_1_1.jpg

Częścią kampanii w mediach są porywające filmy reklamowe oraz inspirujące reklamy produktów i marki ASICS skierowane do sportowców z przesłaniem „Better Your Best”/ „Popraw swój najlepszy wynik”

ASICS zaprezentuje sześć krótkich filmów dokumentalnych, w których wystąpią zarówno zawodowi sportowcy jak i amatorzy. Wśród profesjonalistów zobaczymy m.in. Mistrza Europy w sprincie – Christophe Lemaitre, Mistrzyni Świata w Triathlonie – Helen Jenkins oraz francuską gwiazdę tenisa – Gaela Monfilsa. 

Każdy z filmów pokazuje inny element ścieżki rozwoju sportowego takie jak czerpanie motywacji z niepowodzeń, ciężka praca na treningach oraz umiejętność skupiania się na szczegółach – nad wszystkimi tymi elementami każdy sportowiec musi pracować, aby poprawiać swoje wyniki. Seria inspirujących filmów będzie prezentowana w ciągu roku i wykorzystywana w aplikacji MY ASICS, aby motywować ludzi uprawiających sport do osiągania założonych celów. Filmy będą dostępne również w firmowym kanale ASICS w serwisie YouTube.
Każdy sportowiec, niezależnie od poziomu, na jakim uprawia swoją dyscyplinę, jest napędzany chęcią ciągłej poprawy swoich wyników. W 2013 roku chcemy towarzyszyć sportowcom na ich ścieżce rozwoju. Dlatego stworzyliśmy kampanię, której celem jest zachęcanie i motywowanie do osiągania najlepszych rezultatów. Wierzymy, że wskazówki i rady płynące od zawodowych sportowców – ambasadorów marki ASICS oraz ekspertów pomogą sięgnąć po sukces w swojej dyscyplinie – powiedział Katsumi Kato, Director and Executive Officer, Head of Global Sales and Marketing w firmie ASICS.

asics_2.jpg

Nowością jest stworzenie aplikacji dla użytkowników Facebooka, celem której jest motywowanie sportowców do treningów. Aplikacja została połączona z istniejącym dotychczas narzędziem treningowym MY ASICS tworząc tym samym w pełni zintegrowane, funkcjonalne rozwiązanie. MY ASICS wykorzystuje potencjał mediów społecznościowych, aby towarzyszyć ludziom uprawiającym sport w ich ścieżce rozwoju sportowego. Inspiruje i wzbogaca treningi oraz pomaga w uzyskiwaniu wsparcia ze strony rodziny i przyjaciół. Postępy sportowców są rejestrowane do chwili, gdy osiągają swój cel: kompletny dziennik sportowy. Użytkownicy nowej aplikacji na Facebooku otrzymują motywujące wiadomości od ambasadorów marki ASICS, podpowiedzi i wskazówki treningowe.  

Staramy się, aby wartości komunikowane w ramach nowej kampanii „Droga do doskonałości” były poparte realnymi działaniami adresowanymi do osób uprawiających sport w Polsce. Dlatego angażujemy się organizację imprez biegowych i oddajemy do dyspozycji wszystkich sympatyków biegania nowoczesną aplikację do planowania treningów MY ASICS. Jeśli droga do sukcesu jest wyboista i trudna to najlepiej pokonać ją ze sprawdzonym i niezawodnym partnerem, takim jak firma ASICS – mówi Tanja Stanković-Lipnicka, Marketing Manager, ASICS Polska.
Kampania „Droga do doskonałości” została przygotowana przez agencję 180 Amsterdam.
Filmy reklamowe można zobaczyć tutaj: 
Pierwszy z zaplanowanych sześciu inspirujących filmów można zobaczyć tutaj:  
Wypróbuj aplikację ASICS na Facebooka:
Redakcja Bieganie.pl