3 lipca 2014 Redakcja Bieganie.pl Sprzęt

adidas i Spotify biegną razem!


adidas połączył siły z liderem światowych serwisów muzycznych – Spotify. W efekcie powstała nowa usługa – #boostyourrun, która zmieni Wasze postrzeganie biegania.

adidas_i_Spotify.jpg

Na biegaczy czeka specjalna witryna www.spotify.com/boostyourrun. Po podaniu swojej lokalizacji, dystansu, który chcecie przebiec, zainteresowań muzycznych oraz stopnia intensywności treningu, system dobierze dla Was optymalną playlistę w Spotify, która pomoże pozytywnie nakręcić się na cały trening. – Boost sprawia, że każdy aspekt biegania jest lepszy. Teraz postanowiliśmy zatroszczyć się o muzykę, która dla wielu biegaczy jest bardzo ważna – mówi Adrian Leek, wiceprezydent adidas Running. I dodaje: Relacja pomiędzy adidas i Spotify jest naturalna. Świetnie się uzupełniamy.
Dzięki Boost Your Run wszyscy biegacze mają do dyspozycji ponad 20 milionów utworów muzycznych, z których mogą tworzyć spersonalizowane playlisty na trening. Zajmuje to tylko kilka sekund. – Rozpoczynając współpracę z adidas mieliśmy świadomość tego jak rośnie popularność biegania, także wśród dotychczasowych użytkowników Spotify – mówi Chris Maples, wiceprezydent Spotify w Europie. – Energia jaką daje biegaczom adidas Boost, połączona z kopniakiem, który gwarantuje dobra muzyka sprawia, że każdy trening staje się unikalnym doznaniem – tłumaczy.
Twórcy usługi przygotowali dodatkową atrakcję dla biegaczy. Każdy kto udostępni swój trening, playlistę lub inny, dowolny wpis dotyczący treningu i doda do niego hashtag #boostyourrun ma szansę wygrać nagrody. Między innymi roczne konto premium w Spotify.
Redakcja Bieganie.pl