new balance 880
 
4 marca 2008 Redakcja Bieganie.pl Sport

Premia za rekord Polski



PREMIA
ZA REKORD POLSKI


Pięć tysięcy złotych premii otrzyma od
Carrefour Polska zawodniczka, która 30 marca podczas Carrefour
Półmaratonu
Warszawskiego ustanowi nowy rekord Polski na dystansie 21,095 km.
Obecny – 1:11:45
– należy od 1995 roku do Kamili Gradus.

Justynie
Bąk, ubiegłorocznej zwyciężczyni Carrefour Półmaratonu Warszawskiego
zabrakło
do pobicia tego rekordu zaledwie 29 sekund! Była rekordzistka świata w
biegu na
3000 m z
przeszkodami potwierdziła już swój
przyjazd do Warszawy. Na starcie nie zabraknie również innych
utytułowanych
zawodniczek z kraju i za granicy.


Takie specjalne premie od sponsorów
to element wielu najważniejszych imprez sportowych, dlatego bardzo się
cieszę,
że i w Warszawie możemy poszczycić się takim bonusem. Na starcie
zgromadziliśmy
w tym roku dosłownie całą krajową czołówkę, więc rekord Polski w
półmaratonie
jest wielce prawdopodobny. Na pewno ta nagroda gwarantuje jeszcze
większe
emocje i jeszcze lepsze wyniki – mówi Marek Tronina, prezes Fundacji
„Maraton
Warszawski”.

Premia
pieniężna to nie jest jedyna nagroda, którą przewidział Carrefour
Polska dla
uczestników Półmaratonu – dodatkowo firma ufunduje pobyt w luksusowym
SPA dla
najlepszej szóstki biegaczy kobiet i mężczyzn.

Współpraca
Carrefour Polska z Fundacją „Maraton Warszawski” rozpoczęła
się w 2004 r., kiedy firma po raz
pierwszy została oficjalnym sponsorem Maratonu Warszawskiego. Od wiosny
ubiegłego roku Carrefour jest sponsorem tytularnym
Półmaratonu
Warszawskiego.

Jednym
z powodów zaangażowania się
Carrefour w tę imprezę, jest zachęcenie naszych klientów i naszych
pracowników
do aktywnego spędzania czasu, do uprawiania sportu. Poprzez aktywną
promocję
Półmaratonu w sieci naszych sklepów, a także ufundowane nagrody chcemy
zachęcić
jeszcze większą liczbę Polaków do udziału w zawodach. – mówi Maria
Cieślikowska, dyrektor. ds. komunikacji i PR.

Carrefour Polska, jako
firma odpowiedzialne
społecznie, angażuje się w promocję uprawiania sportu wśród Polaków:
Wspiera
także inne ogólnopolskie i lokalne wydarzenia sportowe m.in. Warszawski
Festiwal Biegowy, Cracovia Maraton czy mecz piłkarski Polska-Francja
oldbojów.
Wśród swoich klientów Carrefour propaguje także zdrową dietę: podczas
zorganizowanej w Warszawie akcji Dni Zdrowego Odżywiania bezpłatnych
porad
żywieniowych udzielali specjaliści z Instytutu Żywności i Żywienia.
Sukces
akcji w stolicy zachęcił Carrefour
Polska do zorganizowania Dni Zdrowego Odżywiania w Krakowie.

Carrefour wyznaje
filozofię zrównoważonego
rozwoju, zgodnie z którą firma aktywnie angażuje się w działania na
polu
społecznym, ekonomicznym i środowiskowym. Zaangażowanie na rzecz
trwałego
rozwoju wyraża się w odpowiedzialnym wypełnianiu swoich obowiązków w
całym
łańcuchu działań – od dostawców po lokalną społeczność.


Szerszych
informacji udziela:

nt.
Carrefour Półmaratonu
Warszawskiego:
Łukasz Nitwiński – tel. 510 175
463, (22) 353 85 24, email:
lukasz.nitwinski@maratonwarszawski.com

nt.
możliwości współpracy sponsorskiej z Fundacją „Maraton
Warszawski”:

Michał Drelich, Sport Evolution – agencja marketingu sportowego,
mobile:
+ 48 510 175 462, email:
michal@sportevolution.pl