Redakcja Bieganie.pl
Rusza globalna kampania New Balance „We Got Now”. Wśród lekkoatletycznych gwiazd, które zostały ambasadorami marki jest Natalia Kaczmarek.
Plakaty reklamowe New Balance są już rozwieszone w Monachium, gdzie w poniedziałek rozpoczną się mistrzostwa Europy. Jedną z faworytek do medalu będzie właśnie Kaczmarek. Niedawno na mityngu Diamentowej Ligi w Chorzowie pobiegła w czasie 49.86. To drugi najlepszy wynik w historii Polski, po rekordzie Ireny Szewińskiej (49.29). W tym roku w Europie szybciej pobiegła tylko specjalistka od biegów płotkarskich Femke Bol, która również w Chorzowie osiągnęła wynik 49.75. Holenderka także jest jedną z ambasadorek New Balance.
Kampania „We Got Now” ma przede wszystkim inspirować młodzież do realizowania swoich marzeń. Akcję promują osoby, które mają znaczący wpływ na rozwój sportu i kultury. Poza lekkoatletami kampanię wspierają takie znane postacie, jak: dwukrotny mistrz NBA Kawhi Leonard, piłkarze Raheem Sterling i Bukayo Saka oraz nominowany do nagrody Grammy Jack Harlow.
Firma New Balance powstała w 1906 roku w Stanach Zjednoczonych. Zajmuje się produkcją wysokiej jakości obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych. Na całym świecie zatrudnia 7000 współpracowników. W ubiegłym roku New Balance uzyskał ze sprzedaży przychody o wartości 4,4 mld dolarów. To jedna z największych i najpopularniejszych firm zajmujących się sprzedażą produktów dla sportowców zawodowych oraz amatorskich. Na polskim rynku marka pojawiła się w latach 90.
Kampania „We Got Now” ma potrwać do końca roku. Szczegóły na stronie newbalance.com.