19 lutego 2016 Redakcja Bieganie.pl Sport

Jak wyglądają przygotowania Kalenji do sezonu biegowego?


Już niedługo pełną parą ruszy sezon biegowy w Polsce. Jednym z założeń marki Kalenji jest przeszkolenie jak największej liczby pracowników sektora Bieganie w sklepach Decathlon. Co więcej, wybrani pasjonaci biegania otrzymują możliwość uczestniczenia w szkoleniu technicznym we Francji. W tym roku Polskę reprezentowało osiem osób, które miały okazję poznać ofertę marki na rok 2016 oraz przetestować jej innowacyjne produkty.  
Profesjonalne szkolenia techniczne dla pracowników sektora Bieganie w Decathlon odbyły się w tym roku w Agay we Francji. Zostali na nie zaproszeni pracownicy z całego świata. Co ciekawe, można tam było spotkać m.in. Belga Sanne Torfsa, biegającego 10 kilometrów poniżej 30 minut, czy Rumunkę Luminitę Achim z rekordem życiowym 1:16 w półmaratonie. Oboje na co dzień pracują w sklepach stacjonarnych w swoich krajach. 

17
fot.: Paweł Kowalik

Nie zabrakło też przedstawicieli z Polski. W tym roku Decathlon Polska reprezentowali: Mateusz Oracz, Patryk Rogowski, Marcin Uber, Maksymilian Krajewski, Konrad Pepłowski, Mirosław Żurawski oraz Dariusz Frużyński i Paweł Kowalik. Szkolenie trwało pięć dni i składało się z porannej części teoretycznej (warsztatowej) oraz popołudniowego testowania produktów.

szkolenie kalenji wszyscy
fot.: Paweł Kowalik

Wielkim wyróżnieniem dla Polski była nagroda dla Mateusza Oracza z Decathlon Poznań Franowo. Okazał się on jednym z najlepszych na świecie szkoleniowców marki w roku 2015!

mateusz oracz kalenji
fot.: Mirek Żurawski

Szkolenia z markami zewnętrznymi

Dwa pierwsze dni należały do marek zewnętrznych – adidas, Nike, New Balance, Salomon, ASICS i Mizuno. Każda z nich zaprezentowała odzież i obuwie na sezon wiosna lato 2016, dostępne w sklepach Decathlon. Uczestnicy szkolenia otrzymali możliwość spotkania z gwiazdami marek, m.in. z ubiegłorocznym zwycięzcą UMTB, Xavierem Thévenardem (ASICS) czy François D’Haene (Salomon). 

mirek kalenji
fot.: Mirek Żurawski

Kalenji!

We środę i czwartek Decathlończycy skupili się już na marce własnej – Kalenji. Na pierwszy ogień poszły produkty podstawowe, najbardziej popularne wśród klientów Decathlon. Ich właściwości i zastosowanie prezentowali Szefowie Produktu, znający je od podszewki. Dzięki temu ciekawość każdego uczestnika szkolenia mogła zostać w pełni zaspokojona.

szkolenie kalenji
fot.: Mirek Żurawski


Trail z Kalenji

Ostatniego dnia dominował trail. Kalenji zaprezentowało swoje innowacyjne produkty, m.in. pompkę ułatwiającą pice z bukłaka, elastyczne bidony czy poprawioną wersję buta trailowego XT6. Każdy z nich został przetestowany 15. kilometrowej górskiej trasie pod okiem znakomitego trailowca, Thierrego Breuila.
7 mateusz
21 mistrz
fot.: Paweł Kowalik
Całość szkolenia wieńczył obligatoryjny i decydujący test dla szkoleniowców, weryfikujący ich poziom wiedzy. Wszyscy szkoleniowcy z Polski otrzymali wynik pozytywny.
Co dalej?

Stale chcemy polepszać jakość obsługi klienta, dlatego w tym roku planujemy przeszkolić do maja ponad 300 pracowników. W tym celu każdemu ze szkoleniowców został przypisany odpowiedni obszar terytorialny ze znajdującymi się na nim sklepami Decathlon. Podczas całodniowego szkolenia z biegania będą dzielić się wiedzą na temat danych produktów biegowych, znajdujących się na półkach sieci sklepów Decathlon. Dzięki temu większość pracowników sektora Bieganie będzie w stanie udzielić klientom fachowych porad biegowych. 

szkolenie kalenji 2
fot.: Paweł Kowalik

Możliwość komentowania została wyłączona.