24 stycznia 2013 Redakcja Bieganie.pl Sport

CENNIK REKLAMOWY


Większość formatów może być skrojonych na miarę, poza tymi, które wynikają z ograniczeń technicznych czy szerokości ekranu.
W każdym przypadku możemy starać się dostosować formę reklamy do Państwa potrzeb.

Proponujemy ceny proporcjonalne do wielkości zajmowanej powierzchni w górnej części strony głównej.

Oczywiście możemy umieścić reklamę na wszystkich lub konkretnych podstronach.

W przypadku dłuższej współpracy stosujemy atrakcyjne rabaty.

* Do wszystkich cen netto, należy doliczyć 23% vat

 Forma reklamowa

Cena za 1000 emisji

Double Billboard 940×200
Baner 752×300 (pod artykułami)
POPUP

40zł
30zł
50zł
   Formy reklamowe stałe / 1 miesiąc/ 7 dni

 Pad 560×264
Pad I 752×300
Pad II 752×150
Pad III 752×300
Pad IV 752×150
 Pad 297×297 (cały serwis)

  14000zł / 5000zł
10000zł / 2600zł
6800zł / 1620zł
9800zł / 2400zł
6660zł / 1480zł
2000zł / 500zł
   Inne formy
 Artykuł sponsorowany
Mały news
Testy
Konkursy
2000zł, jako art. główny jest przez dwa dni na stronie głównej
500zł
1000zł
1000zł
Produkty specjalne/ kontakt z redakcją
Własna zakładka + Pad 135×38 nad manu
Video
Facebook
cover photo
(zdjęcie w tle)
News
2000zł (1 tydzień)

500zł



Tabela z rabatami dla dużego górnego baneru:

Wyświetleń

Rabat za kolejne wyświetlenia

CPM za kolejne

Cena za kolejne odsłony

Kwota łączna

50000

40

2000

2000

100000

10,00%

36

1800

3800

200000

10,00%

32

3240

7040

300000

10,00%

29

2916

9956

400000

10,00%

26

2624

12580

500000

10,00%

24

2362

14942

600000

10,00%

21

2126

17068

 

cennik new

Przykład baneru 752×300 w dziale:

podstrona

Przykład baneru 752×300 pod artykułem:

podartykulem



Specyfikacja techniczna dla flash: TUTAJ

Odradzamy reklamy typu Flash w postaci kodu JS. Są to często reklamy nieskalowalne. Zatem na mniejszych oknach/ekranach pojawi się suwak. To że jest to reklama flash, ma też jeszcze jedną ogromną wadę – wiele przeglądarek i urządzeń mobilnych (a zwłaszcza te spod znaku jabłuszka) po prostu nie wspierają i nie obsługują flasha – dlatego na takich urządzeniach nie ma możliwości by taka reklama się wyświetliła.

Oprócz tych wad, ma jeszcze wiele innych (słabe indeksowanie, a nawet jego brak, brak obsługi przez czytniki dla niewidomych itp., mała wydajność itd.)

Flash, powoli odchodzi do lamusa i jest porzucaną i niezalecaną
technologią (o czym można poczytać w wielu artykułach na ten temat).

W związku z tym polecamy reklamy graficzne.

 

HTML dynamiczny – przyjmujemy tylko gotowy kod. Wszystkie pliki należy wystawić u siebie na ogólnodostępnych serwerach.

WAGA – do 40kB
TECHNOLOGIA – GIF, JPEG, Flash (SWF)

Możliwość komentowania została wyłączona.