Redakcja Bieganie.pl
Proponujemy ceny proporcjonalne do wielkości zajmowanej powierzchni w górnej części strony głównej.
Oczywiście możemy umieścić reklamę na wszystkich lub konkretnych podstronach.
W przypadku dłuższej współpracy stosujemy atrakcyjne rabaty.
* Do wszystkich cen netto, należy doliczyć 23% vat
Forma reklamowa | Cena za 1000 emisji | |
Double Billboard 940×200 |
40zł 30zł 50zł |
|
Formy reklamowe stałe / 1 miesiąc/ 7 dni
|
||
Pad 560×264 |
14000zł / 5000zł 10000zł / 2600zł 6800zł / 1620zł 9800zł / 2400zł 6660zł / 1480zł 2000zł / 500zł |
|
Inne formy | ||
Artykuł sponsorowany Mały news Testy Konkursy |
2000zł, jako art. główny jest przez dwa dni na stronie głównej 500zł 1000zł 1000zł |
|
Produkty specjalne/ kontakt z redakcją | ||
Własna zakładka + Pad 135×38 nad manu Video |
||
cover photo (zdjęcie w tle) News |
2000zł (1 tydzień)
500zł |
Tabela z rabatami dla dużego górnego baneru:
Wyświetleń |
Rabat za kolejne wyświetlenia |
CPM za kolejne |
Cena za kolejne odsłony |
Kwota łączna |
50000 |
40 |
2000 |
2000 |
|
100000 |
10,00% |
36 |
1800 |
3800 |
200000 |
10,00% |
32 |
3240 |
7040 |
300000 |
10,00% |
29 |
2916 |
9956 |
400000 |
10,00% |
26 |
2624 |
12580 |
500000 |
10,00% |
24 |
2362 |
14942 |
600000 |
10,00% |
21 |
2126 |
17068 |
Przykład baneru 752×300 w dziale:
Przykład baneru 752×300 pod artykułem:
Specyfikacja techniczna dla flash: TUTAJ
Odradzamy reklamy typu Flash w postaci kodu JS. Są to często reklamy nieskalowalne. Zatem na mniejszych oknach/ekranach pojawi się suwak. To że jest to reklama flash, ma też jeszcze jedną ogromną wadę – wiele przeglądarek i urządzeń mobilnych (a zwłaszcza te spod znaku jabłuszka) po prostu nie wspierają i nie obsługują flasha – dlatego na takich urządzeniach nie ma możliwości by taka reklama się wyświetliła.
Oprócz tych wad, ma jeszcze wiele innych (słabe indeksowanie, a nawet jego brak, brak obsługi przez czytniki dla niewidomych itp., mała wydajność itd.)
Flash, powoli odchodzi do lamusa i jest porzucaną i niezalecaną
technologią (o czym można poczytać w wielu artykułach na ten temat).
W związku z tym polecamy reklamy graficzne.
HTML dynamiczny – przyjmujemy tylko gotowy kod. Wszystkie pliki należy wystawić u siebie na ogólnodostępnych serwerach.
WAGA – do 40kB
TECHNOLOGIA – GIF, JPEG, Flash (SWF)