suunto
21 września 2021 Redakcja Bieganie.pl Lifestyle

Suunto World Vertical Week wystartował! Wygraj zegarek Suunto 9 Baro


Lubisz mieć pod górę? Marka Suunto zaprasza na World Vertical Week (20-26 września). Wydarzenie łączy pasjonatów biegania, ale też miłośników innych aktywności na świeżym powietrzu. Tegoroczna edycja pierwszy raz odbędzie się we wrześniu. W poprzednich latach uczestnicy kompletowali przewyższenia na przełomie lutego i marca. Niezmienne pozostają nagrody, które przewidziano w konkursie fotograficznym. Można wygrać jeden z trzech zegarków Suunto 9 Baro.

Zbieraj metry, rób zdjęcia, wygraj zegarek

Vertical, to nic innego jak wspinaczka. Biegi, które mają tego typu charakter, określa się w żargonie stylem alpejskim (przeciwieństwem jest styl anglosaski, gdzie podbiegi przeplatane są zbiegami). Żeby wziąć udział w Suunto World Vertical Week wystarczy otworzyć aplikację Suunto i kliknąć kartę Vertical Week w swojej skrzynce odbiorczej. Symbol dzwonka u góry ekranu przeniesie Cię do odpowiedniego obszaru, w którym uzyskasz wszelkie niezbędne informacje.

Verticalowe święto potrwa między 20 a 26 września. Zaplanuj w tym czasie trasę na wybranym szlaku. Już na tym etapie swojej przygody masz możliwość skorzystania z nowoczesnych i dokładnych map 3D w swoim telefonie. Korzystając z podglądu 3D, dokładnie sprawdzisz, jakie podejścia Cię czekają. Im bardziej pagórkowaty teren, tym więcej uzbieranych metrów w pionie. Im wyższe wzniesienia, tym lepsze widoki. Im lepsze widoki, tym ciekawsze zdjęcia.

Tegoroczna edycja World Vertical Week, wzorem poprzednich, umożliwia udział w konkursie fotograficznym z atrakcyjnymi nagrodami. Co trzeba zrobić, aby wygrać jeden z trzech zegarków Suunto 9 Baro?

Po pierwsze i najważniejsze – rusz w teren w wyznaczonym terminie. Po drugie udokumentuj swoją górską przygodę oryginalnym zdjęciem. Po trzecie podziel się swoją biegową wspinaczką, korzystając z konkursowej nakładki na zdjęcie, którą znajdziesz w aplikacji Suunto. Na koniec udostępnij swoją aktywność na Instagramie, używając znaczników @suunto i #verticalweek.

Nagrodzone zostaną 3 najlepsze fotografie. Jest o co walczyć. Suunto 9 Baro zapewnia między 25 a nawet 170 godzinami pracy przy włączonym GPS. Zegarek wyposażony jest w szafirowe szkło, nadgarstkowy pomiar tętna, dotykowy ekran i ponad 80 trybów sportowych (cena na stronie Suunto to 2499 zł bez rabatów).

World Vertical Week

Biegacze trzymajcie pion!

Suunto World Vertical Week to cykliczna impreza organizowana przez markę Suunto od 2016 roku na przełomie lutego i marca. Bieżąca edycja po raz pierwszy odbędzie się we wrześniu. Nowy termin to odpowiedź na apele społeczności Suunto, aby udowodnić, że sporty letnie mogą z łatwością konkurować ze sportami zimowymi. Która dyscyplina i który kraj zwycięży – okaże się już niebawem!

Tradycyjnie po zakończeniu wydarzenia zsumowane zostaną wyniki wszystkich uczestników wyzwania i dowiemy się, który kraj wspiął się najwyżej, a także która dyscyplina sportu cieszyła się największą popularnością. Liczymy, że najwięcej metrów w pionie dołożą biegacze!

W poprzedniej edycji największe przewyższenia zgromadzili sportowcy z Hiszpanii, przed Francuzami i Włochami. Najbardziej verticalową dyscypliną okazało się narciarstwo, przed wspinaczką i bieganiem. Co ciekawe, w biegach przodowali uczestnicy z Japonii i Hongkongu. Potomkowie Samurajów wykręcili imponującą średnią na uczestnika – 839 metrów w górę!

——-

O firmie: Marka Suunto to coś więcej niż producent zegarków sportowych. To historie pasjonatów przygód, długa tradycja, fiński design i niezawodność. Wszystko zaczęło się ponad 80 lat temu, gdy fiński inżynier i biegacz na orientację Tuomas Vohlonen wynalazł patent na kompas wypełniony płynem, z dokładniejszą i stabilniejszą igłą, niż te wcześniej stosowane.

Dzięki temu wynalazkowi od 1936 roku firma Suunto bezbłędnie nawigowała nie tylko sportowców i podróżników, ale także żołnierzy i żeglarzy. Dziś stawia na ciągły rozwój i innowacje wprowadzane przez projektantów. Efektem tej pracy są kolejne modele zegarków outdoorowych, które wspierają zarówno profesjonalnych sportowców, jak i pasjonatów i amatorów.

Marka Suunto jest częścią Amer Sports wraz z siostrzanymi markami takimi jak: Salomon, Arc’teryx, Atomic i Wilson.

Możliwość komentowania została wyłączona.