Redakcja Bieganie.pl
Oczekiwania wobec kandydatów:
• Wiedza, znajomość z zakresu kategorii sportowych: running, training, outdoor – Warunek konieczny
• Doświadczenie w PR marketingu /szczególnie sportowym/ – Warunek konieczny
• Znajomość rynku mediowego /prasa/
• Doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu social media, ePR, PR, eventy / poparte sukcesami /
• Opracowanie strategii komunikacji, harmonogramów oraz realizacja / koordynacja działań projektowych/
• Umiejętność w tworzeniu notatek prasowych
• Doświadczenie w organizacji konferencji prasowych, eventów oraz konkursów konsumenckich
• Umiejętność pracy w zespołem i doskonałe zdolności komunikacyjne
• Skrupulatność, sumienność, analityczne myślenie
• Skuteczna praca w warunkach stresu i pod presją czasu
• Dobra znajomość pakietu MS Office / Excel, Power Point/
• Znajomość języka angielskiego – poziom zaawansowany
Zadania:
– Praca nad tworzeniem contentu na fan page klienta w portalu społecznościowym Facebook
– Przygotowanie materiałów PR – informacje prasowe jak i również tłumaczenie, press-packi oraz redagowanie tekstów promocyjnych oraz reklam
– Budowanie relacji z kluczowymi mediami oraz zarządzanie kontaktami, negocjowanie warunków współpracy
– Przygotowanie konferencji prasowych, eventów konsumenckich oraz sesji fotograficznych
– Nadzorowanie przygotowywania analiz mediowych i raportów projektowych
– Współpraca i kooperacja z zespołem oraz podwykonawcami – koordynacja pracy, sprawdzanie wyników
Oferujemy:
• prace w Firmie o międzynarodowych standardach funkcjonowania na rynku
• współpracę z młodym, dynamicznie rozwijającym się zespołem
• możliwość pracy przy ciekawych projektach dla największych reklamodawców w Polsce