Redakcja Bieganie.pl
Do tej pory nas tu nie było. Ładnych kilka lat temu, kiedy nie było jeszcze takie oczywiste, że każda firma powinna mieć swoją stronę internetową, pamiętam taką reklamę, zrobioną przez IBM, pokazywana chyba w jakiejś amerykańskiej telewizji:
"Siedzą przy stole dwaj mężczyźni, szefowie jakiejś firmy i przeglądają korespondencję. Jeden z nich zatrzymał się dłużej nad jakimś listem i czyta zamyślony.
– Piszą, że musimy być w internecie – powiedział w końcu
– Piszą w jakim celu ? – zapytał się drugi
Pierwszy szybko zerknął na koniec strony, obejrzał kartkę z tyłu.
– Nie, tego nie piszą…
…"
Nie pamiętam dalej, jakie było przesłanie tej reklamy i jak tę scenkę wykorzystał IBM.
Dziś nikt nie musi nam mówić „po co”, choć rok temu nie było to dla mnie takie jasne. Facebook to dziś drugi obieg w internecie. I ośmiela ludzi znacznie bardziej niż ten pierwszy. Na tym nam właśnie zależy – chcemy ośmielić czytelników!
Facebook ma być naszym ramieniem, które pobudzi ludzi do większej aktywności, a nam pomoże w lepszym kontakcie z czytelnikami. Ostatnie lata, to olbrzymi przyrost liczby biegaczy oraz różnych biegowych inicjatyw. Brzmi to może jak z książek od historii, ale w przeciwieństwie do początku XXI wieku, kiedy większość biegaczy w Polsce się znała, dziś to środowisko coraz mniej o sobie wie.
Chcemy zatem móc lepiej poznać tych wszystkich, którzy uważają się za biegaczy, móc także lepiej skontaktować się z tą najbardziej kreatywną częścią biegowej społeczności, ośmielić ludzi do angażowania się w różnych nowych projektach biegowych. Temu między innymi będzie służył nam Facebook. Więc, kto nas Lubi, niech się przyzna. 🙂
FORUM DYSKUSYJNE