No to świetnie, dziękuje za odpowiedźLoveBeer pisze:do peaków dołożono funkcjonalość verticala, która miala byc dedykowana na poczatku tylko dla niego, wiec raczej nie olewaja tematu
Suunto Ambit 3
-
- Rozgrzewający Się
- Posty: 6
- Rejestracja: 16 paź 2017, 13:45
- Życiówka na 10k: 58:30
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Rozgrzewający Się
- Posty: 13
- Rejestracja: 30 gru 2011, 15:23
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Dziś Suunto przyjęło moje zgłoszenie serwisowe. Wcześniej już mój A3P podawał czasami bzdury dotyczące wysokości, jednak tym razem na Biegu Niepodległości w Jeleniej Górze (10km) zapisał ponad 1200m. z górki , oraz temperatury nawet -12oC ... Po południu pomiar ciśnienia wysiadł całkiem. Najpierw skierowałem się do Pana Tomasza z polskiego FB Suunto, jednak stanęło na tym, że jednak bez serwisu się nie obejdzie. W zgłoszeniu dopisałem jeszcze o notorycznych problemach z apką Movescount na androidzie.
Domyślam się, że usunięcie uszkodzenia w module ciśnienia/temperatury to nie jest jakiś wielki problem. Natomiast jestem ciekawy czy ktokolwiek poradzi sobie z tym badziewiem Movescount Myślicie, że jest cień szansy na poprawną współpracę zegarek-telefon w przyszłości?
Domyślam się, że usunięcie uszkodzenia w module ciśnienia/temperatury to nie jest jakiś wielki problem. Natomiast jestem ciekawy czy ktokolwiek poradzi sobie z tym badziewiem Movescount Myślicie, że jest cień szansy na poprawną współpracę zegarek-telefon w przyszłości?
-
- Wyga
- Posty: 67
- Rejestracja: 08 maja 2016, 10:50
- Życiówka na 10k: 42:48
- Życiówka w maratonie: brak
Osobiście postawiłem krzyżyk na Suunto za tę aplikację. Do czasu "zużycia" zegarka nie będę się jednak rozglądał za innym.NPA pisze:Myślicie, że jest cień szansy na poprawną współpracę zegarek-telefon w przyszłości?
-
- Stary Wyga
- Posty: 235
- Rejestracja: 12 kwie 2014, 18:36
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: 4:27:31
To się możecie bardzo zdziwić niedługo. Bo Suunto już testuje nową aplikacje. Która z tego co piszą na zachodnich forach jest bardzo interesująca no i działa bardzo dobrze. Zresztą na stronie suunto jest możliwość zgłoszenia się do testów.ArtiFTD pisze:Osobiście postawiłem krzyżyk na Suunto za tę aplikację. Do czasu "zużycia" zegarka nie będę się jednak rozglądał za innym.NPA pisze:Myślicie, że jest cień szansy na poprawną współpracę zegarek-telefon w przyszłości?
-
- Rozgrzewający Się
- Posty: 9
- Rejestracja: 16 paź 2015, 17:30
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Władysławowo
Moveslink nie wykrywa mi zegarka od rana, próbowałem na dwóch laptopach i nie daje się zgrać treningów. U was wszystko działa? Zastanawiam się czy to wina zegarka czy aplikacji...
-
- Rozgrzewający Się
- Posty: 9
- Rejestracja: 16 paź 2015, 17:30
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Władysławowo
a u mnie nie chce działać, po podłączeniu zegarka brak moveslinka, odinstalowanie i ponowna instalacja nic nie dała, komputer nie widzi zegarka tyle , że go ładuje.
-
- Rozgrzewający Się
- Posty: 1
- Rejestracja: 23 lis 2017, 20:18
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Miałem ten sam problem. Pomogłonukari pisze:a u mnie nie chce działać, po podłączeniu zegarka brak moveslinka, odinstalowanie i ponowna instalacja nic nie dała, komputer nie widzi zegarka tyle , że go ładuje.
1. Odłączenie komputera od internetu
2. Podłączenie zegarka
3. Moveslink wykrywa zegarek
4. Ponowne podłączenie do kompa internetu
-
- Stary Wyga
- Posty: 235
- Rejestracja: 12 kwie 2014, 18:36
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: 4:27:31
Bez problemu. Wchodzisz na stronę movescouny. W menu wybierasz swój zegarek, wybierasz tryb bieganie i tam po kliknięciu w obraz zegarka możesz ustawić są jaki chcesz ekran/ W tym taki jak napisaleś. Ja mam dokładnie taki - na górze czas, w środku tempo na dole dystans.
-
- Rozgrzewający Się
- Posty: 13
- Rejestracja: 30 gru 2011, 15:23
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Jakiś czas temu pisałem o odesłaniu zegarka do serwisu. Nie naprawili. Odesłali nowy komplet (łącznie z niewysyłanym przeze mnie smart sensorem i kabelkiem) Przez chwilę poważnie zastanawiałem się, czy nowego kompletu nie sprzedać jednak doszedłem do wniosku, że właściwie poza przygodami z apką na androida jestem z tego sprzętu bardzo zadowolony.
Nowy egzemplarz lepiej łączy się ze smartfonem. Lepiej tzn nie idealnie - trwa to często dość długo ale w końcu łapie... Nie ma problemu z powiadomieniami.
Dziś jednak zauważyłem, że w serwisie Movescount, przy dwóch ostatnich treningach brakuje (prawdziwych) informacji o wysokości. Były to treningi biegowe (dzisiejszy na górze Chełmiec) i zostały zapisane zarówno w zegarku jak i serwisie www jako zupełnie płaskie (cały czas na jednej wysokości). Czy spotkał się ktoś z tym? Czy coś mogłem niechcący włączyć/wyłączyć i dlatego brakuje tych danych? Jakiś pomysł?
PS.Używam ustawień dla biegania właściwie standardowych: jakość GPS - najlepsza, interwał zapisu - 1s.
Nowy egzemplarz lepiej łączy się ze smartfonem. Lepiej tzn nie idealnie - trwa to często dość długo ale w końcu łapie... Nie ma problemu z powiadomieniami.
Dziś jednak zauważyłem, że w serwisie Movescount, przy dwóch ostatnich treningach brakuje (prawdziwych) informacji o wysokości. Były to treningi biegowe (dzisiejszy na górze Chełmiec) i zostały zapisane zarówno w zegarku jak i serwisie www jako zupełnie płaskie (cały czas na jednej wysokości). Czy spotkał się ktoś z tym? Czy coś mogłem niechcący włączyć/wyłączyć i dlatego brakuje tych danych? Jakiś pomysł?
PS.Używam ustawień dla biegania właściwie standardowych: jakość GPS - najlepsza, interwał zapisu - 1s.
-
- Rozgrzewający Się
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 gru 2017, 15:17
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Cześć,
Sorry, że się wtrącam w dyskusję. Mam pytanko odnośnie kabla do zegarka Suunto. Przy części, którą podłącza się do zegarka brakuje jednego ząbka. Normalnie ładuje mi zegarek, ale nie wykrywa mi moveslink zegarka. Od razu trzeba wymienić kabel? Nie mogę załadować zdjęcia, żeby pokazać o co chodzi.
Sorry, że się wtrącam w dyskusję. Mam pytanko odnośnie kabla do zegarka Suunto. Przy części, którą podłącza się do zegarka brakuje jednego ząbka. Normalnie ładuje mi zegarek, ale nie wykrywa mi moveslink zegarka. Od razu trzeba wymienić kabel? Nie mogę załadować zdjęcia, żeby pokazać o co chodzi.