Czterokrotny mistrz olimpijski zebrał ponad 30 milionów dolarów od inwestorów strategicznych na nową imprezę lekkoatletyczną.
Michael Johnson planuje uruchomić swój projekt w 2025 roku. Zmagania lekkoatletów mają się rozpocząć w kwietniu i potrwać do września. Legenda sprintu chce, by były to zawody prestiżowe, przeznaczone tylko dla najbardziej elitarnych sportowców. To ma sprawić, że zawody staną się bardziej atrakcyjne dla kibiców.
Johnson chce promować swoje wydarzenie przy współpracy z agencjami marketingowymi. Jedną z nich jest Doubleday & Cartwright, która współpracowała z takimi markami, jak Apple, Nike i Red Bull oraz budowała renomę takich rozgrywek, jak NBA, MLS i MLB.
Inne agencje, które mają pomóc Johnsonowi to Two Circles i SRK Strategies. Ta pierwsza współpracuje też z World Athletics oraz Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim. Z jej usług skorzystali też Premier League, Formuła 1 i NFL. SRK będzie się skupiać przede wszystkim na public relations.
Liga Johnsona nie ma jeszcze swojej nazwy, ale wiemy, że głównym inwestorem projektu jest Winners Alliance.
Trzymam kciuki za powodzenie tego projektu.