31 marca 2022 Redakcja Bieganie.pl Newsy

Marka eobuwie.pl „wystartowała” z nową kampanią


Obuwie sportowe jest jednym z najlepiej rozwiniętych segmentów w portfolio eobuwie.pl.
Rozpoczęcie wiosny było dla firmy idealnym momentem na publikację sesji, która nawiązuje do
aktywności na zewnątrz.

Kampania runningowa została zrealizowana w Barcelonie i składa się z trzech odsłon.
Pierwsza z nich poświęcona jest bieganiu w terenie, druga maksymalnej amortyzacji, a trzecia
butom dla kobiet. Zróżnicowane ukształtowanie Barcelony było odpowiednim tłem do
zaprezentowania szerokiej oferty obuwia biegowego. Nawierzchnia po której biegamy, nasze
parametry fizyczne i stopień zaawansowania biegowego mają wpływ na dobór odpowiednich
butów sportowych.

Za koncepcją kreatywną całego projektu stoi agencja Visual Crafters. Video do kampanii: Bart
Pogoda, Szymon Dudka. Sesje zdjęciowe: Bart Pogoda, Mateusz Stankiewicz, Magda
Wunsche & Aga Samsel. Kampania digitalowa została zrealizowana we współpracy z
markami: Adidas, New Balance, Salomon i Hoka.

EOBUWIE
EOBUWIE2
EOBUWIE3

Możliwość komentowania została wyłączona.