Redakcja Bieganie.pl
Krzysztof Różnicki ma nowych kolegów w New Balance Elite Team. Do juniorskiego mistrza Europy na 800 m dołączyli: Kacper Lewalski i Patryk Grzegorzewicz. Trójka szybkich ambasadorów stanęła na czele jesiennej kampanii New Balance.
Jeśli przechadzając się po galerii handlowej trafiłeś na wielki plakat z trójką młokosów w zawadiacko przydługich kurtkach, wielce prawdopodobne, że to nasi utalentowani biegacze. Dla Kacpra Lewalskiego i Patryk Grzegorzewicza to reklamowy debiut w sprzęcie z charakterystyczną eNką. Inni młodzi, zdolni, którzy dołączyli do marki już na początku roku to Krzyszof Różnicki i Klaudia Kazimierska. Brand realizuje w ten sposób zapowiedzi dot. rozbudowy NB Elite Team o młodych, obiecujących sportowców, którzy przy jego wsparciu będą mogli nawiązać do sukcesów starszych i utytułowanych już kolegów z zespołu.
– Nawiązanie współpracy z Kacprem i Patrykiem jest realizacją szerszej strategii oraz działań marki mających na celu rozwój i promocję w Polsce biegania – dyscypliny szczególnie ważnej w historii New Balance – mówi Franciszek Romański, Sports Marketing Manager CEE w New Balance i dodaje – To wyraźny sygnał, że jako marka chcemy wspierać młodych, obiecujących sportowców, którzy z naszą pomocą wkrótce będą w stanie nawiązać do największych sukcesów gwiazd polskiej lekkiej atletyki.
Przypomnijmy, że ambasadorkami NB są sprinterki na 400 m, wchodzące w skład reprezentacyjnej sztafety 4 × 400 m: Iga Baumgart-Witan, Małgorzata Hołub-Kowalik, Natalia Kaczmarek, Anna Kiełbasińska, Karolina Łozowska, Justyna Święty-Ersetic oraz Patrycja Wyciszkiewicz-Zawadzka. „Aniołki Matusińskiego” mają za sobą niezwykle udany sezon, okraszony olimpijskim złotem sztafety mieszanej, oraz srebrem 4×400 m kobiet. Od dłuższego czasu twarzą New Balance Team Elite jest też Karol Zalewski. Długowłosy sprinter wrócił z Tokio ze złotym medalem za sztafetę mikstową.
Różnicki, Lewalski i Grzegorzewicz zostali zaangażowani do najnowszej kampanii New Balance, w której zaprezentują nadchodzącą kolekcję lifestyle’ową, w tym m.in. odzież oraz zimowy model butów 754. Na promujących akcję banerach pokazują luz i swobodę, które znamy z ich występów na bieżni.
– Stawiamy na pełnych pasji i motywacji przedstawicieli nowego pokolenia. Zgodnie z założeniami globalnej kampanii We Got Now, chcemy przedstawić ich sylwetki i poglądy oraz przekazać energię, która im towarzyszy, aby w ten sposób zachęcić młodych ludzi do aktywności fizycznej i podejmowania pozytywnych działań – bez oglądania się na innych – tłumaczy Iga Bielawski, Marketing Director CEE w New Balance. – Chcemy uchwycić ich wpływ na rzeczywistość, nie tylko na sport, lecz także na kulturę i modę. Dlatego pierwszym efektem współpracy jest lifestyle’owa sesja do nachodzącej kampanii New Balance. Ich czas jest teraz – podkreśla.
Kim jest nowy narybek New Balance? Patryk Grzegorzewicz to 19-latek specjalizujący się w biegu na 400 m. Pochodzi z rozsławionego przez Justynę Święty-Ersetic Raciborza, gdzie pod okiem Piotra Morki reprezentuje lokalny klub MKS-SMS Victoria. W czerwcu ustanowił znakomity rekord życiowy 46.84. Jego forma została doceniona powołaniem na igrzyska olimpijskie, na których stanowił zaplecze sztafety. Sezon zwieńczył srebrem juniorskich mistrzostw świata w Nairobi w rywalizacji sztafet mieszanych.
18-letni Kacper Lewalski w poprzednim roku był w cieniu Krzysztofa Różnickiego. W sezonie 2021 wybił się jednak na niepodległość znakomitym 1:44.84 na 800 m uzyskanym podczas Memoriału Kamili Skolimowskiej w Chorzowie. Podopieczny trenera Czesława Nagya, trenujący na co dzień w klubie MKS Truso Elbląg, zasłynął doskonałym finiszem, podczas którego wyprzedzał rywali jak pachołki. Sezon ukończył ze srebrnym medalem juniorskich mistrzostw Europy. W Tallinie musiał uznać wyższość jedynie Krzysztofa Różnickiego. Z kolei na MŚJ w Nairobi dostał się do wąskiego finału, gdzie zajął 6 miejsce.
Kampania z młodymi sportowcami wystartowała 22 października i potrwa do 6 grudnia. Witryny sklepowe z zawodnikami są eksponowane w 48 salonach New Balance w Polsce. Autorką zdjęć do kampanii jest Kasia Mikołowicz za stylizację odpowiada Tycjana Acquasanta.