Redakcja Bieganie.pl
– Mogę mieć do was pytanie? Jestem z polskiego portalu dla biegaczy, takiego polskiego Letsrun. Pracujecie tutaj czy przychodzicie tylko pobiegać?
– Pracujemy.
– Ale startujecie w zawodach czy robicie to dla zabawy?
– Ona biegała (tzn trenowała) w collegeu.
– Biegamy w półmaratonach.
– Która z was jest najlepsza?
– Ona.
– Ile teraz biegasz dychę? Półmaraton? Maraton?
– Maratonu nie biegałam. Biegłam jedną połówkę w 1h24
– A co z wami? Biegacie w biegach ulicznych?
– One biegły w Bostonie.
– Oo, czyli muszą być na niezłym poziomie. Czyli są poprostu skromne. Co robicie w Nike?
– Ja pracuje w Brand Marketingu.
– Ja w Digital Sports
– Jak Nike+?
– Tak. Możesz mieć problem z zegarkiem. (Haha)
– Tak, sorry, nie wspominajmy o nim. (miałem zegarek Timexa)
– Ja zajmuję się emerging markets.
– Ja pracuję w ????? sport, to nasza nowa inicjatywa żeby skłonić dzieci żeby się ruszały.
– A ja w Brand Design.
– Rozgrzewałyście się do szybszego treningu?
– Nie tak szybkiego ale do treningu.
– Pobiegnę z wami chwilę, nagrywam was.
– Nagrywasz?
– To był naprawdę wywiad.
– O cholera, nie myślałem, że to będzie tak szybko.
– Ile tak będziecie biegały?
– Właśnie skończyłyśmy.
– Aaa, czyli 800m.
– Jakie było tempo?
– Około 6 min/milę (3:45 min/km)
– I jaki macie plan?
– Kawałek truchtamy i znowu. I nie wiem jak długo.
– Do końca.
– Pewnie sześć razy.
Kiedy po kilku okrążeniach jakoś przetrawiły to, że nagrywałem, wydały mi się dosyć zestresowane. Prosiły, że zanim ten materiał się ukaże musimy się skontaktować z kimś z Centrali Nike od PR. Oczywiście skontaktowaliśmy się. Poniżej to nagranie. Swoboda swobodą ale Wielki Brat czuwa 😉