Redakcja Bieganie.pl
Kolekcja nosi nazwę AYAMI (z japońskiego ‘piękno’) i w Polsce pojawi się jesienią 2010 roku. Firma ASICS postanawia pokazać kobietom wartość naturalnego piękna i mówi zdecydowane NIE plastikowym i nienaturalnym postaciom z okładek damskich czasopism. Bo to nie idealny make-up lub wymyślna fryzura sprawiają, że kobieta wygląda pięknie.
ASICS wierzy, że pięknem jest determinacja i realny wysiłek poniesiony przez każdą biegaczkę podczas codziennych zmagań z własnymi słabościami. Dlatego to właśnie wypieki na twarzy i pot na czole ukazują, jak bardzo zaangażowane w sport kobiety są naprawdę .
AYAMI od samego początku wprowadzenia na rynek europejski cieszy się dużym zainteresowaniem biegających kobiet. Ubrania z tej kolekcji charakteryzuje unikalny wygląd oraz wysokie zaawansowanie technologiczne tkanin. Dzięki temu AYAMI jest nie tylko specjalistyczną żeńską kolekcją do biegania, ale także linią doskonałą do wyjścia do klubu lub na imprezę. Projektanci firmy Asics pomysł na kolekcję AYAMI zaczerpnęli z maratonu w Tokio, podczas którego zwrócili uwagę na niekonwencjonalny, wielowarstwowy i kolorowy ubiór uczestników tego biegu. Taka właśnie jest Linia AYAMI – warstwowa, kolorowa, zaskakująca. Produkty cechują się niską wagą, delikatnością w dotyku, odpornością na wodę i wiatr oraz oryginalnym designem.