Artykuł powstał we współpracy z marką eobuwie.pl
Właśnie wystartowała jesienna digitalowa kampania marki eobuwie.pl dedykowana runningowi. Została ona zrealizowana we współpracy z liderami w segmencie butów do biegania: New Balance, adidas oraz Asics pod hasłem „Biegaj bez ograniczeń”.
Zdjęcia powstawały zarówno w przestrzeni miejskiej, na ulicach Warszawy, ale też w naturze, na leśnych ścieżkach. Różnorodne ukształtowanie terenu okazało się idealnym tłem do zaprezentowania bogatej oferty profesjonalnych, zaawansowanych technologicznie butów do biegania.
Przy tworzeniu kampanii przyświecała nam myśl: „niezależnie od tego, jak długo biegasz, czy jesteś początkujący czy zaawansowany, jesteś kobietą czy mężczyzną, biegasz w „miejskiej dżungli”, po wyznaczonych ścieżkach do biegania czy też w trudnym leśnym terenie, w eobuwie.pl zawsze znajdziesz specjalistyczne buty do biegania dla siebie” – mówi Natalia Załęcka, Dyrektor Marketingu eobuwie.pl.
Partnerzy najnowszej kampanii, kultowe marki New Balance, adidas, Asics wychodzą do klientów z propozycjami obuwia, które dzięki licznym innowacjom technologicznym nadaje się do biegania właściwie po każdej nawierzchni, zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych biegaczy.
Marka adidas zalicza się do pionierów na rynku obuwia sportowego i kładzie ogromny nacisk na nowe technologie. Na szczególną uwagę zasługuje model adidas Supernova, który posiada szereg innowacji: buty są niezwykle przyczepne, dzięki czemu można biegać w nich po każdym terenie, a sprężysta podeszwa środkowa zapewnia odpowiednią amortyzację.
Z kolei ASICS, japoński brand z ponad 70-letnią historią proponuje między innymi model, Asics Gel-Sonoma 6, który został stworzony z myślą o bieganiu w trudnym terenie, a także chodzeniu po niskich górach.
Na uwagę zasługuje też but marki New Balance z serii All Terain – Fresh Foam Hierro v7. Został on zaprojektowany z myślą o najtrudniejszych, kamienistych nawierzchniach. Podeszwa w New Balance Fresh Foam Hierro jest wytrzymała i twarda, a także zapobiega poślizgom. Z kolei wzmocnienie w okolicy palców minimalizuje ryzyko urazów.
To tylko kilka przykładów specjalistycznych butów do biegania, które znajdują się w ofercie eobuwie.pl. Wybór modeli zadowoli nawet najbardziej wymagającego klienta, poszukującego profesjonalnego obuwia biegowego.
Za koncepcją kreatywną całego projektu stoi agencja kreatywna DDB Warszawa.
Video do kampanii: Szymon Dudka.
Sesja zdjęciowa: Marek Ogień.
Kampania digitalowa została zrealizowana we współpracy z markami: adidas, New Balance i Asics.
Artykuł powstał we współpracy z marką eobuwie.pl