Redakcja Bieganie.pl
Założony w 2009 roku w Austrii Runtastic (http://www.runtastic.com/) to serwis społecznościowy dla osób uprawiających sport. W tej chwili liczy już 70 milionów użytkowników, którzy korzystać mogą z kilkunastu aplikacji – biegowej, rowerowej, mierzącej tętno czy innych aplikacji treningowych uwzględniających osobno trening przysiadów, brzuszków, pompek, podciągania oraz trening na mięśnie brzucha, pośladki, nóg itp.
Poza aplikacjami Runtastic to także różnego rodzaju urządzenia treningowe – monitory pracy serca, wagi sportowe, zegarki z GPS czy opaski fitnessowe.
Kupując od Axel Springer Digital Ventures (posiadał 51% udziałów) i austriackich biznesmenów Runtastic, adidas powtórzył krok Under Armour, czołowego producenta odzieży sportowej, który na początku tego roku zakupił serwis Endomondo, a dwa lata wcześniej MapMyFitness (pisaliśmy o tym w artykule: Under Armour kupił Endomondo).