Redakcja Bieganie.pl
Przygotowania do Run Warsaw 2007 idą pełną parą. 6-go września w Parku Skaryszewskim odbyła się konferencja prasowa, na której prezentowana była idea, trasa, koszulki, zespoły rywalizujących redakcji medialnych.
Przede wszystkim, co cieszy, widać zaangażowanie ze strony miasta. Jedną z trzech zaproszonych na konferencję prasową osób, obok Moniki Coś z Nike i Jacka Wszoły, był Dyrektor Biura Sportu Miasta Stołecznego Warszawy, Wiesław Wilczyński. Podkreślał zresztą wkład miasta we współtworzenie koncepcji trasy i oczywiście wydanie odpowiednich zezwoleń.
Hasło biegu – Jeden Bieg Tysiące Powodów ma obrazować ideę biegania, w którym wszyscy biegamy dla własnych, indywidualnych celów. W tym roku kolor koszulek jest jasno zielony i wszyscy spodziewają się rzeki zieleni złożonej z kilkunastu tysięcy biegaczy. W pierwszej edycji 2005 było ich około 8 tysięcy, w drugiej 2006 – 15 tysięcy. W tym roku organizatorzy liczą oczywiście na kolejny przyrost.
Monika Coś, PR manager firmy Nike, przekazała panu Dyrektorowi koszulkę
z nr 1 dla Prezydent Hanny Gronkiewicz Waltz, podkreślając, że wszyscy
liczą na jej udział. Nr 2 dostał właśnie Dyrektor Wilczyński.
Partnerem medialnym jest TVP Sport. Jej szef Robert Korzeniowski był również obecny.
Przedstawił kolegów z drużyny redakcyjnej, która będzie rywalizować z drużyną Gazety Wyborczej i Radia Zet. Skład drużyny TVP to: Robert Korzeniowski, Przemysław Babiarz, Maciej Kurzajewski i Sebastian Chmara.