20 czerwca 2013 Redakcja Bieganie.pl Sport

O marce Mizuno


Marka Mizuno łączy w sobie potężną tradycję i najnowszą technologię XXI wieku.
Rihachi_Mizuno.jpgOd 1906 r., kiedy to w Osace otwarty został pierwszy sklep sportowy, założony przez Rihachi Mizuno (na zdjęciu obok), rodzina Mizuno poświęciła się całkowicie rozwojowi technologii.
Celem, który znajduje się na horyzoncie jest opracowanie optymalnych modeli butów do wyczynowego uprawiania sportu, a także do promowania idei sportu na co dzień. Obecnie, Mizuno to znana na całym świecie marka sportowa, słynąca z doskonałej jakości swoich produktów i innowacji technicznych. To prawdziwy ekspert w swojej branży. Marka Mizuno jest synonimem konsekwencji, niezbędnej aby odnieść sukces w sporcie i w życiu.
Dołącz do najlepszych polskich chodziarzy sportowych – Grzegorza Sudoła i Łukasza Nowaka oraz tysięcy mniej lub bardziej znanych biegaczy i wypróbuj sprzęt Mizuno.

O Mizuno

Już od początków istnienia firmy towarzyszą nam duma i radość związane z naszą obecnością w ekscytującym świecie sportu. Możliwość dostarczania sprzętu sportowego najwyższej jakości daje nam dużą satysfakcję. Każdego z nas napędza idea prawdziwej sportowej rywalizacji. Tak było przed stu laty i tak jest także dziś. Wyraża się to oczywiście w naszej filozofii, zgodnie z którą chcemy "angażować się społecznie poprzez wprowadzanie technologicznie zaawansowanych produktów i promocję sportu".
Nasza strategia rozwoju produktów przewiduje kreowanie ich funkcji w taki sposób, by zwiększały wydajność każdego sportowca, a przy tym były unikatowe i charakterystyczne wyłącznie dla Mizuno. Nasze technologiczne osiągnięcia znajdujące swoje zastosowanie w obuwiu, odzieży i sprzęcie sportowym, zwiększają Twoje możliwości. Dzięki nim osiągniesz jeszcze więcej bez względu na dyscyplinę. Bez względu na warunki utrzymasz się w grze. Wierzymy, iż tworzenie produktów pracujących w pełnej symbiozie z Twoim ciałem, pomoże Ci wyzwolić w sobie najlepszego sportowca.
Cofnij się myślami do momentu, kiedy po raz pierwszy ukończyłeś bieg na 10 kilometrów. Do chwili, w której zdobyłeś swoją pierwszą bramkę dla nowego zespołu. Do dnia, w którym poprawiłeś swój życiowy wynik ….
Do chwili gdy osiągnąłeś coś, czego nie mogłeś osiągnąć wcześniej. Radość w takich momentach należy pielęgnować i na zawsze nosić w naszych sercach.

careers

W sporcie wola do podejmowania wyzwań jest szczególnie ważna. Dla każdego pracownika Mizuno, wola pokonania przeciwieństw jest równie ważna.
W Mizuno, naszą misją jest dostarczanie Wam sportowych produktów, które pomagają zwiększyć wydajność i uczynić te szczególne chwile, ważnymi.
Wyzwaniem jest tworzenie nowych produktów. Tworzenie lepszych produktów.
To Expect More – Aby oczekiwać więcej.
Wysiłki podejmowane w ramach realizacji tych wyzwań były tym, co pomogło nam zbudować dzisiejszą pozycję Mizuno. Nadal dążymy do tego żeby udoskonalać nasze produkty dla najważniejszych chwil w Waszym życiu.

Dlatego dążenie do pokonywania swoich wyzwań jest niezwykle ważne i warto te chwile świętować.

Dlatego należy oczekiwać więcej.
Mizuno – Expect More

Foto do historii
Historia
Odkąd Rihachi Mizuno w 1906 roku w Osace otworzył swój pierwszy sklep sportowy, rodzina Mizuno nieustannie poświęca się podnoszeniu możliwości sportowców i roli sportu w całym społeczeństwie.
Początkowo Rihachi zajmował się produkcją i sprzedażą odzieży sportowej, ale szybko jego uwaga skupiła się wokół rozwoju sprzętu baseball-owego. Raz na zawsze okrzyknięty "ojcem High School Baseball" w Japonii, stał się inspiracją dla swojego syna Kenjiro, który opracował wiele produktów przeznaczonych do gry w golfa, piłki nożnej czy biegania.
W 1985 roku firma Mizuno opracowała rewolucyjną technologię Wave, by dziś jej produkty były dostępne w ponad 50 krajach.

Możliwość komentowania została wyłączona.