Redakcja Bieganie.pl
W oficjalnym komunikacie opublikowanym na stronie UTMB organizatorzy ogłosili, że od przyszłego roku partnerem biegu zostaje firma Columbia Sportswear Company, właściciel takich marek, jak Columbia, Mountain Hardwear oraz Montrail.
Franco Fogliato, dyrektor Columbii stwierdził: „Bardzo się cieszymy, że będziemy wspierać kultowe zawody, które gromadzą na starcie tak wielu zawodników, wyznaczających nowe granice biegania.”
Tym samym kończy się wieloletnia współpraca UTMB z The North Face. Catherine Poletti, dyrektor zawodów powiedziała, że: „przez 12 lat wspólnej przygody obie marki ściśle współpracowały, żeby nadać imprezie międzynarodowy wymiar.” Zmiana jest bardzo ciekawa, ponieważ UTMB jest bardzo mocno rozpoznawaną marką. Współpraca z TNF przynosiła korzyści obu stronom. Wsparcie biegu pozwalało TNF zaistnieć w świadomości biegaczy. Ciekawe, czy podobnie będzie z firmą Columbia, której marki (może poza Montrailem) nie są w Europie tak mocno kojarzone z bieganiem, jak chociażby w Stanach.