Redakcja Bieganie.pl
Niedawno wypuściliśmy w świat angielską wersję ULTRA – takie „the best of pierwsze trzy numery” 🙂 To chyba pierwsza taka publikacja, która wyszła z naszego rynku biegowego.
Link do angielskiej wersji Magazynu>>>
Wydało się to nam interesujące, dlatego podrążyliśmy temat. Dla kogo wydawcy chcą ten magazyn wydawać? Jak dotrzeć do zagranicznego odbiorcy?
Mikołaj Kowalski-Barysznikow: ULTRA English jest skierowane do zagranicznych biegaczy. Chcemy im pokazać piękno naszego kraju, naszych gór i naszych biegów. I zachęcić ich do przyjazdu do nas. Polski świat ultra i w ogóle biegów trailowych ma tę cechę, że w znakomitej większości biegi są fantastycznie zorganizowane, ale zachowują przy tym kameralną aurę. Jesteśmy pewni, że wyjątkowy charakter naszych biegów połączony z profesjonalnym podejściem organizatorów może być dla ludzi z zagranicy prawdziwym odkryciem.
Oprócz tego chcemy promować naszych bohaterów, którzy zasługują na to, żeby świat się o nich dowiedział. Ciężko pracują na to by być bliżej szczytu, niczego nie dostając przy tym za darmo. Nasi Ultrasi i Ultraski to wspaniałe przykłady ludzi, którzy robią wielkie rzeczy, nie mając żadnej gwarancji, że kiedykolwiek dostaną od losu coś w zamian. Poprzez ULTRA English chcemy ich pokazywać światu i poprzez promocję wspierać ich w dążeniu do zrównania poziomu ich zaangażowania z poziomem wsparcia z zewnątrz, którego nierzadko bardzo potrzebują.
Nam z kolei w dotarciu do zagranicznych rynków i biegaczy pomagają znani na całym świecie bohaterowie naszego magazynu, jak dwukrotny zwycięzca UTMB – Xavier Thévenard, zwycięzca Ultra Trail Mt. Fuji i Transgrancanarii – Gediminas Grinius, legenda francuskiego biegania – Seb Chaigneau, a także słynny fotograf Alexis Berg, którego przepiękne zdjęcia regularnie ukazują się na naszych łamach. Dzięki ich wsparciu – przede wszystkim za pośrednictwem mediów społecznościowych – w ciągu miesiąca od publikacji ULTRA English w sieci, pierwszy numer naszego magazynu w angielskiej wersji przeczytało już kilka tysięcy osób!
ULTRA English będzie się ukazywało 2 razy w roku i będzie dostępne do pobrania za darmo z platformy Issuu.com