Decathlon
7 października 2025 Bartłomiej Falkowski Newsy

Rozmowy kwalifikacyjne podczas zawodów biegowych


Kanadyjski Decathlon wymyślił specjalny projekt przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych z przyszłymi pracownikami. Menedżer rozmawiający z kandydatami robił to podczas biegu. Nazwano to Interview Marathon. Celem jest znalezienie pracowników, którzy odnajdują się w realnym, sportowym środowisku. A także ciekawa reklama samego sklepu.

– Miłość do sportu pokazuje się na boisku, a nie tylko w CV. Ten pomysł to nasz sposób na poznanie ludzi, którzy naprawdę mają sportowe hobby: są w samym środku wydarzeń. Szukamy członków zespołu, którzy podzielają naszą pasję i chcą razem z nami zmieniać świat – mówi jeden z pomysłodawców tej formy rekrutacji.

Sam projekt poza ciekawym sposobem na zatrudnienie osób, które naprawdę żyją sportem jest też przede wszystkim formą reklamy wśród potencjalnych klientów, pokazując sklep jako autentycznie zaangażowany w sport.

Przypomnijmy, że w Polsce pracownikiem sklepu Decathlon jest m.in. Adrian Żakowski, siódmy zawodnik tegorocznego 47. Nationale-Nederlanden Maratonu Warszawskiego, który pobił tam rekord życiowy wynikiem 2:20:49. Ciekawe, który z managerów polskiej sieci Decathlon byłby w stanie rozmawiać z nim w trakcie tych zawodów?

Bądź na bieżąco
Powiadom o
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments