Informacja prasowa
PUMA redefiniuje sport i inspiruje do bycia sobą w największej kampanii w historii marki. Kampania Go Wild zaprasza do świata, w którym sport to coś więcej niż rywalizacja. To manifest dla zawodników oraz konsumentów do odkrywania radości płynącej z ruchu i do uwalniania swojej wewnętrznej energii.
PUMA od zawsze stawiała na to, by sport był sposobem na wyrażenie siebie. I teraz, po 75 latach kreowania sportowych trendów, marka idzie krok dalej. W świecie, gdzie sport coraz częściej kojarzony jest z rywalizacją i dążeniem do osiągania perfekcyjnych wyników, PUMA stawia na autentyczność, dając do zrozumienia, że prawdziwa wielkość zaczyna się tam, gdzie masz odwagę być sobą i czerpać radość z ruchu. Osiągnięcia przestają mieć największe znaczenie.
Nowa kampania to wezwanie do odkrycia w sobie tej dzikiej, nieokiełznanej energii, którą czujemy, gdy robimy coś, co naprawdę nas pochłania. Go Wild to przypomnienie, że każdy sport to okazja, by odkryć siebie – a czasem właśnie wtedy, gdy starania nie są wymuszone i na siłę, przychodzi prawdziwa radość i spełnienie.
„To nowa wizja sportu – bliska młodszej generacji, ale również w pełni zakorzeniona w historii PUMA. Chcemy inspirować ludzi, by spojrzeli w siebie i odkryli własną wielkość. W czasach mediów społecznościowych i kultury memów chcemy, by każdy, kto biega, trenuje czy po prostu uprawia sport, poczuł się silny i miał odwagę, by być sobą” – podkreśla Richard Teyssier, Globalny wiceprezes ds. marki i marketingu w PUMA.
Co wyróżnia tę kampanię? PUMA nie stawia na typowe postaci sportowych gwiazd, ale na codziennych bohaterów – tych, którzy wstają o świcie, biegną ze swoimi psami, łączą sport z rolą mamy czy po prostu cieszą się wspólnymi treningami w grupie. To oni, robiąc to, co kochają, odkrywają radość i endorfiny – ten magiczny moment euforii, który płynie z ruchu. To właśnie ten element radości i zabawy jest sercem kampanii.
A to dopiero początek! PUMA, w ramach kampanii Go Wild, pokaże także historie swoich ambasadorów – osób, które przez sport wyrażają siebie i inspirują innych. Tommie Smith, Usain Bolt, Mondo Duplantis – oni wiedzą, co znaczy wyjść poza schematy, by wyzwolić swoją niepowtarzalną energię.
„PUMA od zawsze tworzy przestrzeń dla każdego, by pozostał sobą. Nasza marka to sportowcy z charakterem, którzy czerpią radość ze swojego talentu, autentyczności i swobody wyrażania siebie” – Arne Freundt, CEO PUMA.
Go Wild startuje już 20 marca. Kampania będzie trwała przez dwa lata, a w jej ramach odbędą się różnorodne wydarzenia sportowe i premiery kolejnych edycji produktów. W 2025 i 2026 roku PUMA pokaże nam, jak biegać w zgodzie ze sobą – celebrując sport, autentyczność i pasję.
Informacja prasowa