Wygrywają z pokusami, pokonują zmęczenie, wychodzą z kontuzji, prześcigają konkurencję, wyprzedzają oczekiwania – na asfalcie, na bieżni, w domu i pracy. I nie chodzi tu wyłącznie o tych najlepszych w tabeli. Z doświadczeń adidas wynika, że z czasem każdy biegacz wykształca w sobie mentalność, wykorzystującą sportowe doświadczenia w codziennym życiu.
W ramach najnowszej kampanii biegowej adidas powstał manifest, który zwraca uwagę na siłę charakteru biegaczy, którzy mimo licznych trudności, zawsze wyznaczą sobie kolejny cel. Tak będzie też 2 września podczas 8. Nocnego Półmaratonu Praskiego w Warszawie – marka adidas jest partnerem technicznym wydarzenia. Na starcie zamelduje się elita polskich zawodników długodystansowych, między innymi Krystian Zalewski, Mateusz Kaczor, Monika Jackiewicz czy Iwona Bernardelli, ale w tym roku adidas zaproponuje takie aktywacje, dzięki którym każdy uczestnik biegowego wydarzenia poczuje się wyjątkowo.
W trakcie licznych współprac ze sportowcami, marka adidas zwróciła uwagę na wyjątkowe cechy osobowości, jakie łączą miłośników biegania. Właśnie tak powstał manifest, ukazujący, że to właśnie ten sport kształtuje w sportowcach mentalność zwycięzcy – mentalność ta pozwala czerpać radość zarówno z wielkich sukcesów, małych progresów czy równie ważnych mikro wygranych. Co istotne, unikalna osobowość wychodzi poza biegowy obszar, w którym królują buty z linii adizero – najszybszej kolekcji adidas. Silny charakter, czerpiący radość ze stawiania sobie kolejnych celów, przydaje się też w życiu prywatnym i zawodowym.
Wygrać przed postawieniem pierwszego kroku, z tym, co masz w głowie i w nogach. Wygrać z pogodą, kontuzją, brakiem czasu, dla siebie i dla tych, którzy w ciebie wierzą. Wygrać medal w dowolnej postaci, złoty lub za udział. Wygrać na każdej płaszczyźnie. Nawet najlepsze buty nie pobiegną same. W bieganiu liczysz się Ty
Nocny półmaraton
W ramach kampanii, biegacze dopiszą dalszą, autorską część manifestu, dzieląc się personalnymi doświadczeniami. Fragmenty tekstu zostaną wykorzystane w komunikacji online, a także w przestrzeni miejskiej – w formie muralu, plakatów i łuku triumfalnego, jaki stanie w strefie adidas podczas 8. Nocnego Półmaratonu Praskiego. To jednak nie wszystko.
Na długo przed linią mety, biegacze mogą liczyć na atrakcje dodatkowe. Podczas odbioru pakietów startowych, każdy będzie mógł odwiedzić pop-up sklepu adidas Warszawa z produktami biegowymi. Kilka dni później, podczas samego półmaratonu, adidas rzuci nietypowe wyzwanie, które widowiskowo pokaże, że biegacze to prawdziwi fighterzy. Na odcinku specjalnym trasy stanie precyzyjny fotoradar, który zmobilizuje uczestników do podkręcenia tempa. Najszybsi zgarną pamiątkowe zdjęcie z uchwyconym wynikiem.
Zgodnie z hasłem kampanii „W bieganiu liczysz się Ty”, marka adidas zadba o to, by po biegu każdy poczuł się doceniony. Wywiad na mecie, gratulacje przy łuku triumfalnym, relaks z muzyką w strefie chill, spersonalizowane zdjęcie pamiątkowe – każdy wynik osiągnięty podczas biegu długodystansowego zasługuje na taką celebrację.
Kolekcja adizero
8. Nocny Półmaraton Praski to znakomita okazja, by zaprezentować najszybszą kolekcję adidas. Linia adizero jest dedykowana profesjonalnym biegaczom, którzy dążą do osiągnięcia doskonałości podczas treningów oraz zawodów. W skład tej wyjątkowej linii wchodzą między innymi buty adizero Boston 12 i Adios Pro 3, zaprojektowane z myślą o maksymalnej wydajności i komforcie. Całość dopełnia dedykowana kolekcja strojów sportowych.