Teraz jest Pn, 19 listopada 2018, 09:33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Spadek formy - jak duzy?
Nowy postNapisane: N, 14 stycznia 2018, 10:28 
Offline
Dyskutant
Dyskutant

Dołączył(a): N, 5 marca 2017, 19:59
Posty: 45
Czesc, szybkie pytanie. W ostatnie 17 dni biegalem tylko 6 razy z powodu kontuzji i choroby. Aczkolwiek w momencie gdy wychodziłem pobiegac co 2-3dni, wcale nie czulem spadku formy a wrecz wrocila mi motywacja i chęć do trenowania. Jednak czy mimo to myślicie ze forma w jakimś stopniu spadla? Najdłuższa przerwa w tym okresie 17dni to 4 dni bez biegania. Z gory dzięki za odpowiedzi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spadek formy - jak duzy?
Nowy postNapisane: N, 14 stycznia 2018, 10:44 
Offline
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Dołączył(a): Pt, 19 czerwca 2015, 17:20
Posty: 2758
4 dni bez biegania to nie aż tak duzo.

Duzo nje stracisz przez ten odpoczynek.

I zalezy czy juz od paru lat biegasz czy dopiero zaczynasz biegac.
Jak biegasz juz od paru lat, to forma szybciej wbije ci sie, a jak zacząłeś, to trochę dluzej.

Mięśnie maja swoja pamiec, i nie zapominają wysilku z przed przerwy.

Warto w trakcie tej przerwy pojsc na basen, pojeździć na rowerze, czy pochodzić po lesie.

Bardziej destrukcyjna forma jest bez czynne leżenie na lozku czy siedzenie przed komputerem/TV. Wtedy organizm mocno dostaje po kościach j wydolności.

Wysłane z mojego DUK-L09 .

_________________
"Ból jest nieunikniony.Cierpienie jest wyborem."
Haruki Murakami, z książki: 'O czym mówię, kiedy mówię o bieganiu?'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spadek formy - jak duzy?
Nowy postNapisane: N, 14 stycznia 2018, 11:46 
Offline
Dyskutant
Dyskutant

Dołączył(a): N, 5 marca 2017, 19:59
Posty: 45
Yahoo napisał(a):
4 dni bez biegania to nie aż tak duzo.

Duzo nje stracisz przez ten odpoczynek.

I zalezy czy juz od paru lat biegasz czy dopiero zaczynasz biegac.
Jak biegasz juz od paru lat, to forma szybciej wbije ci sie, a jak zacząłeś, to trochę dluzej.

Mięśnie maja swoja pamiec, i nie zapominają wysilku z przed przerwy.

Warto w trakcie tej przerwy pojsc na basen, pojeździć na rowerze, czy pochodzić po lesie.

Bardziej destrukcyjna forma jest bez czynne leżenie na lozku czy siedzenie przed komputerem/TV. Wtedy organizm mocno dostaje po kościach j wydolności.

Wysłane z mojego DUK-L09 .


Rozumiem! Dzieki wielkie, podnosi mnie to na duchu. Czyli moge wrocic odrazu do normalnego mocnego treningu przygotowujacego pod marcowy start czy spokojnie pobiegac przez kilka dni?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spadek formy - jak duzy?
Nowy postNapisane: N, 14 stycznia 2018, 12:38 
Offline
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Dołączył(a): Pt, 19 czerwca 2015, 17:20
Posty: 2758
Rembrandt napisał(a):
Yahoo napisał(a):
4 dni bez biegania to nie aż tak duzo.

Duzo nje stracisz przez ten odpoczynek.

I zalezy czy juz od paru lat biegasz czy dopiero zaczynasz biegac.
Jak biegasz juz od paru lat, to forma szybciej wbije ci sie, a jak zacząłeś, to trochę dluzej.

Mięśnie maja swoja pamiec, i nie zapominają wysilku z przed przerwy.

Warto w trakcie tej przerwy pojsc na basen, pojeździć na rowerze, czy pochodzić po lesie.

Bardziej destrukcyjna forma jest bez czynne leżenie na lozku czy siedzenie przed komputerem/TV. Wtedy organizm mocno dostaje po kościach j wydolności.

Wysłane z mojego DUK-L09 .


Rozumiem! Dzieki wielkie, podnosi mnie to na duchu. Czyli moge wrocic odrazu do normalnego mocnego treningu przygotowujacego pod marcowy start czy spokojnie pobiegac przez kilka dni?


Spokojnie zacznij.
Zobacz jak sie czujesz na spokojnych wybieganiach, przebieżki dorzuc.
I czy byles aktywny przez te 4 dni czy tylko lezales bezprodukcyjnie na lozku.

I piszesz o mocnym treningu, to jaki wg ciebie bedzie od razu mocny trening?
Lecz 4 dni bez biegania moim zdaniem szybko powinienes wrocic do treningu

Wysłane z mojego DUK-L09 .

_________________
"Ból jest nieunikniony.Cierpienie jest wyborem."
Haruki Murakami, z książki: 'O czym mówię, kiedy mówię o bieganiu?'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spadek formy - jak duzy?
Nowy postNapisane: Pn, 15 stycznia 2018, 10:22 
Offline
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 31 lipca 2015, 15:36
Posty: 2018
Przerwe 4-dniowa mozesz spokojnie pominac i leciec dalej z planem.
Przy tak krotkiej przerwie nie potrzeba jakos specjalnie "wracac" do treningu.

_________________
Moj blog oraz komentarze do niego


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: ldamianl i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL