Na powyższe pytanie widocznie nikt nie zna odpowiedzi, szkoda, ale za to mam kolejne pytania
1. Ile czasu ładuje się zegarek ? I czy przez gniazdko sieciowe szybciej się ładuje ? Bo np smartphon szybciej się ładuje, bo jest inne napięcie a przy tym bateria w smartphonie nie pada tak szybko.
2. Mam błąd przy synchronizacji.
POłączenie z produktem polar zostało zerwnane. Sprawdź, czy kabel usb jest podłączony prawidłow, a następnie spróbuje ponownie....
Jeszcze zmieniłem gniazdo usb, bo jedno mam wadliwe, lecz to nie pomaga, zegarek sie ładuje normalnie.
3. Język też chciałem mieć po polsku, ale prosi aby zmienił na stronie na j. polski, ale też tam nie ma opcji zmień na inny jężyk
4. Gdzieś mi umknęło dodanie produktu polar, a teraz nie dam rady tego odszukać.
Jest tylko w moim profilu tak:
Registered products
You don't have any registered products.
I nie ma innych opcji do wyboru etc...
5. Czy należy zrobić update zegarka po zakupie czy nie ?? Jeśli tak to jak tego dokonać ?
Jakby co to mam linux mint quiane, zaktualizowałem polar flow do najnowszej wersji. Działa normalnie ten program.
Może ktoś pomożę w rozwiązaniu tych problemów ?