@ Pana Ares ( i kilku gorących głów )
gwoli wyjaśnienia :
- tak , kupiłem pulsy , rozdarte mocowanie sznurówki było powodem reklamacji , uznania i wymiany na drugie pulsy
- tak , kupiłem wave ridery , siatka boczna w jednym bucie nie wytrzymała w dwóch miejscach co było powodem reklamacji , uznania i wymiany na takie same
- temat został założony by zachęcić szerokie grono ( nowych) biegaczy do ....korzystania ze swoich praw i zachowania paragonów w przy droższych zakupach.
- forum - ze swej natury - ma służyć wymianie zdań i opinii - dobrze że są pozytywne i negatywne - to uczy i pozwala na wyrobienie swojego zdania. ( Jednak Pański post nieco przekracza pewne granice )
- proponuję Panu - Panie Ares - zapoznanie się z zasadami udzielanych gwarancji ( oraz co najmniej z zasadami dobrego wychowania )
- nie obrażam się i korona mi z głowy nie spadła - jestem również daleki od przejmowania się beztroskimi Pańskimi uwagami zasłoniętymi anonimowością
- tak troszkę się Pan zagalopował - prawda ? Daję Panu szansę na chwilę ochłody i refleksji i zapraszam na PW . Być może znajdę specjalnie dla Pana czas i razem - jak cywilizowaniu ludzie - udamy się sklepu wraz z moją kartą oraz opisem sytuacji i na miejscu wraz z uczciwymi pracownikami sieci wyjaśnimy sobie kilka podstawowych pojęć i zasad. W konsekwencji będę oczekiwał przeprosin tak samo publicznych jak te niżej wymienione publicznie uwagi. Mam nadzieję że - na przyszłość - co najmniej opanuje Pan swój język i ochłonie - bo rozumiem że nie reklamował Pan nigdy niczego i nie będzie Pan tego robił w przyszłości - a Pański post odbieram jako zwykły anonimowy wybryk jakich w sieci wśród młodzieży jest wiele. Życzę Wesołych Świąt
(
możemy też - dla ostudzenia emocji - wyskoczyć na wspólny bieg do Skaryszaka i to raniutko - bo widzę że mnie i Panu poranne godziny pasują

i ja też tam bywam )
pozdro
pawson
==============
ARES pisze:Taka wymiana naturalnie zużytych butów na nowe w ramach gwarancji to zwykłe wyłudzenie. Koleś zapłacił za 1 parę i wyrwał kolejne 3 darmowe. Nieźle. Pewnie Dec popłyną na ponad 1000zł. Ale co tam, ich stać, więc dlaczego odpuścić sobie taką wieczną promocję?! Ano dlatego, że przez takie bezczelne cwaniactwo i jawne nadużycie większość z nas - konsumentów - traktowana jest jak potencjalny oszust przy próbie reklamacji.
pawson pisze:
* przy okazji : wyrobiona karta klienta
Mam szczerą nadzieję, że jakiś uczciwy pracownik Deca, który nie wykonuje swojej pracy "za karę", ustali na której karcie klienta dokonano zwrotu tych konkretnie podanych modeli i że znajdzie się jakiś kierownik, któremu będzie chciało się to zgłosić na policję, bo nie widzę tu specjalnie większej różnicy pomiędzy wyłudzeniem świadczenia gwarancyjnego z zwykłym rąbnięciem 3 par butów z regału.