i w zasadzie tezy te mnie przekonuja dlaczego ? z jednego powodu. Marketing jest sztuka Mowiac inaczej to wytworzenie pewnego poczucuia potrzeby ze dany towar chcemy kupic
Gdy przegladam strony producentow obuwia czy to w necie czy w gazecie to w zasadzie tzw recenzje sa b podobne Raz waga 380 g to buty ciezkie a raz np buty firmy na A wazace 400 ze swietne Nagor pisze troszke na skroty To ze podaje Kalenji hmm nie sadze ze to strzal w stope bo to sponsor Oli Przetestowane buty wiec ich nazwa padla Dlaczego mialby tego nie podac?
Dawno bym biegal w zwyklych butach ale jestem nadpronatorem i po prostu sie boje

biegalem kiedys w Jomach i te buty moge pochwalic Biegam w Kalenji - ujdzie mam tez Mizuno sa ok W Adidasach tez ok
Wkurzaja mnie wysokie ceny butow na przecenach bo wtedy rzeczywoscie powinny kosztowac ok 100 - 150 PLN (mam na mysli tzw ,, renomowane marki'' a tak nie jest '') Ostatnio bedac w outlecie widzialem przecena z 6..PLN na 4..PLN Czy to jest przecena ?
Niestety marketing to potezna sila i ciezko sie wyrwac z tych kajdan
