Handlowy gigant straszy klientów bieganiem. Nowe oznaczenia na produktach Biedronki

Wszystko o bieganiu i zdrowiu
Awatar użytkownika
bieganie.pl
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1739
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:29

Nieprzeczytany post

Biedronka jako pierwsza sieć handlowa w Polsce wprowadza nowe, dodatkowe oznaczenia na wybranych produktach marki własnej. Dzięki tej inicjatywie dowiemy się jak długo trzeba się ruszać, aby spalić spożyte ze smakiem kalorie. Pierwsze produkty z ikoną „Wybiegaj to!” będzie można znaleźć już tym tygodniu w wybranych sklepach sieci.

Skomentuj artykuł "Handlowy gigant straszy klientów bieganiem. Nowe oznaczenia na produktach Biedronki" https://bieganie.pl/lifestyle/oznaczeni ... biegaj-to/
New Balance but biegowy
Awatar użytkownika
przemekEm
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 890
Rejestracja: 04 wrz 2019, 12:45
Lokalizacja: Warszawa

Nieprzeczytany post

Jeszcze ktoś faktycznie pójdzie pobiegać po chipsach i stwierdzi, że złą informacje podają na torebkach. Myślę, że bieg po torebce chipsów zakończyłby się szybko zwróceniem zawartości i szybszą utratą zawartych w nich kaloriach.
Na przeciętnego zjadacza boczku czy chipsów raczej takie oznaczenie nie zadziałają, jest to zbyt abstrakcyjne i odległe pojęcie.
Awatar użytkownika
beata
Ekspert/Trener
Posty: 6508
Rejestracja: 21 sty 2003, 11:46
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: W-wa

Nieprzeczytany post

przemekEm pisze: 18 lut 2022, 10:10 Jeszcze ktoś faktycznie pójdzie pobiegać po chipsach i stwierdzi, że złą informacje podają na torebkach. Myślę, że bieg po torebce chipsów zakończyłby się szybko zwróceniem zawartości i szybszą utratą zawartych w nich kaloriach.
Na przeciętnego zjadacza boczku czy chipsów raczej takie oznaczenie nie zadziałają, jest to zbyt abstrakcyjne i odległe pojęcie.
Dokładnie. A poza tym, jeśli ktoś ma ochotę jeść chipsy i boczek i prowadzić kanapowy tryb życia, to jego sprawa, pod tym względem panuje wolność i nie ma obowiązku prowadzenia zdrowego trybu życia.
A jeśli Biedronka tak się nagle zaczęła troszczyć o zdrowie klientów, to niech chipsów ani słodyczy nie sprzedaje, tylko sałatę i jabłka, koniecznie z polskich sadów. Więc jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o jedno - marketing, tylko nieco inaczej, czasem w końcu warto coś zmienić ;).
50latek
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 901
Rejestracja: 18 wrz 2019, 21:23
Życiówka na 10k: 47:47
Życiówka w maratonie: - - -
Lokalizacja: wieś na Mazowszu

Nieprzeczytany post

Dla mnie lepsza taka kampania niż to co było przez ostatnie 2 lata, czyli zostań w domu, duś się w masce itd.
Co do zjadaczy chipsów, to sam nie lubię, ale znam takie i takich co lubią chipsy i nie stronią od aktywności fizycznej.
Pytanie jednak co zrobi ktoś z lekką nadwagą, co normalnie nie biega, chcąc kupić te chipsy i widząc takie info. Większość pewnie to zignoruje, ale ten kto jednak pomyśli, że powinien schudnąć, ma 2 wyjścia: kupić chipsy i spróbować może to spalić tym bieganiem lub marszem, albo stwierdzi, że bieganie to nie dla niego , więc jednak ... nie kupi tych chipsów z powodu tego info o bieganiu. Ale to już problem marketingowców Biedronki.
Awatar użytkownika
beata
Ekspert/Trener
Posty: 6508
Rejestracja: 21 sty 2003, 11:46
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: W-wa

Nieprzeczytany post

50latek pisze: 21 lut 2022, 21:58 Dla mnie lepsza taka kampania niż to co było przez ostatnie 2 lata, czyli zostań w domu, duś się w masce itd.
Tylko jedno z drugim nie ma nic wspólnego, a o ile mi wiadomo, żadna sieć handlowa kampanii pt. "zostań w domu" nie robiła.
Pytanie jednak co zrobi ktoś z lekką nadwagą, co normalnie nie biega, chcąc kupić te chipsy i widząc takie info. Większość pewnie to zignoruje, ale ten kto jednak pomyśli, że powinien schudnąć, ma 2 wyjścia: kupić chipsy i spróbować może to spalić tym bieganiem lub marszem, albo stwierdzi, że bieganie to nie dla niego , więc jednak ... nie kupi tych chipsów z powodu tego info o bieganiu.
Wiesz, mnie akurat to średnio interesuje, naprawdę jest to problem tej osoby. Jak chce schudnąć, to kampania Biedronki jej nie pomoże, jak nie chce, to nie musi. A nie oszukujmy się, Biedronce raczej zależy, żeby te chipsy zostały kupione.
50latek
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 901
Rejestracja: 18 wrz 2019, 21:23
Życiówka na 10k: 47:47
Życiówka w maratonie: - - -
Lokalizacja: wieś na Mazowszu

Nieprzeczytany post

beata pisze: 22 lut 2022, 07:54
50latek pisze: 21 lut 2022, 21:58 Dla mnie lepsza taka kampania niż to co było przez ostatnie 2 lata, czyli zostań w domu, duś się w masce itd.
Tylko jedno z drugim nie ma nic wspólnego, a o ile mi wiadomo, żadna sieć handlowa kampanii pt. "zostań w domu" nie robiła.
Nic się nie dzieje przypadkiem :oczko:
Ale lepiej nie zaczynać kolejnej dyskusji na "te tematy".
ODPOWIEDZ