Teraz jest Pt, 24 stycznia 2020, 06:24

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 781 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Sikor - komentarze
Nowy postNapisane: Cz, 21 listopada 2019, 11:29 
Offline
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 31 lipca 2015, 15:36
Posty: 2796
Logadin napisał(a):
Ale mentalnie to się inaczej biega :P Wiadomo, że można po ulicy sobie ładnie odmierzy ino w skrócie 'to nie to' :D
To jak np. z biegiem na 5/10km, który mówią, że jest odliczony co do cm ale jak nei ma atestu to jednak niesmak pozostaje :D

Potwierdzam :taktak:
Od kiedy pare razy zawiatalem na stadion, to jednak odcinkow 100-400m nie wyobrazam sobie juz biegac na "chodniku".
Stadion bardzo upraszcza caly process: jest gdzie odlozyc rzeczy (jak ktos musi), odcinki idealnie odliczone,
no i po tartanie przyjemniej sie jednak biega szybko niz po asfalcie.

_________________
Moj blog oraz komentarze do niego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sikor - komentarze
Nowy postNapisane: Pn, 9 grudnia 2019, 12:49 
Offline
Stary Wyga
Stary Wyga

Dołączył(a): Pt, 28 grudnia 2018, 19:32
Posty: 161
Lokalizacja: Tilburg/ Jastrzębie-Zdrój
Jakie plany startowe na ten rok?

_________________
Moj blog
Skomentuj, doradź, porozmawiajmy :)

5km- 19:31
10km- 40:28
Półmaraton- 1:30:54
Maraton- 3:27:44


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sikor - komentarze
Nowy postNapisane: Pn, 9 grudnia 2019, 14:01 
Offline
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 31 lipca 2015, 15:36
Posty: 2796
Susanoo napisał(a):
Jakie plany startowe na ten rok?

Chyba gdzies juz wczesniej pisalem, ale co tam i tak nie mam o czym pisac :bum:

Pewniaki, to oplacone starty A: czyli Ironman Frankfurt (koniec czerwca) i maraton we Frankfurcie (koniec pazdziernika).
Poza tym nie mam jeszcze nic pewnego, ale nastawiam sie na polowke w marcu, dyche pod koniec kwietnia i 5-ke na poczatku wrzesnia (nasz maly, osiedlowy bieg).
Chcialbym w maju/pocz. czerwca zrobic jakies testowe tri, ale jeszcze nie wiem.
Poza tym chcialbym jeszcze ze 2 razy, gdzies pomiedzy tymi startami A pobiec ze 2 razy 10km, bo w plan jest taki, zeby troche wiecej startowac.
Milo by bylo na poczatku kipca wystartowac znowu we Frankfurt City Triathlon, ale to juz zalezy od planow urlopowych.
Na razie nic nie wiadomo.

_________________
Moj blog oraz komentarze do niego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sikor - komentarze
Nowy postNapisane: So, 14 grudnia 2019, 09:42 
Offline
Ekspert/Trener
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 21 stycznia 2003, 12:46
Posty: 4939
Lokalizacja: W-wa
U nas, wg prognoz, w następną środę ma być ok. 10 stopniu plus i słońce, chyba wyciągnę - raz jeszcze w tym roku - rower na zewnątrz :taktak: .
Biegać to nawet mi się chce, ale, albo mokro, albo ciemno, albo ślisko. We wtorek było piękne słońce i lekki mróz, w sumie pogoda super, tylko zdradliwe zamarznięte kałuże po wcześniejszych opadach. Jedną taką widziałam przed sobą na zakręcie, chciałam przezornie ominąć trawą i jedna noga zahaczyła jednak o lód, po czym na lodzie wylądowałam ja, ech. Na szczęście kolana tylko zdarte, a nie jakoś mocno stłuczone, bo tego to się jednak boję, i tak mnie ciągle bolą ...
No nic, jeszcze tylko 3 m-ce i wiosna! :bum: ;)

_________________
http://www.team.entre.pl/
http://www.biegambolubie.com.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sikor - komentarze
Nowy postNapisane: So, 14 grudnia 2019, 15:03 
Offline
Stary Wyga
Stary Wyga

Dołączył(a): Pt, 28 grudnia 2018, 19:32
Posty: 161
Lokalizacja: Tilburg/ Jastrzębie-Zdrój
Sikor napisał(a):
Susanoo napisał(a):
Jakie plany startowe na ten rok?

Chyba gdzies juz wczesniej pisalem, ale co tam i tak nie mam o czym pisac :bum:

Pewniaki, to oplacone starty A: czyli Ironman Frankfurt (koniec czerwca) i maraton we Frankfurcie (koniec pazdziernika).
Poza tym nie mam jeszcze nic pewnego, ale nastawiam sie na polowke w marcu, dyche pod koniec kwietnia i 5-ke na poczatku wrzesnia (nasz maly, osiedlowy bieg).
Chcialbym w maju/pocz. czerwca zrobic jakies testowe tri, ale jeszcze nie wiem.
Poza tym chcialbym jeszcze ze 2 razy, gdzies pomiedzy tymi startami A pobiec ze 2 razy 10km, bo w plan jest taki, zeby troche wiecej startowac.
Milo by bylo na poczatku kipca wystartowac znowu we Frankfurt City Triathlon, ale to juz zalezy od planow urlopowych.
Na razie nic nie wiadomo.


Wybacz, malo czasu na wszystko, nie czytam kazdego posta a czasami mi cos umknie po prostu : (

_________________
Moj blog
Skomentuj, doradź, porozmawiajmy :)

5km- 19:31
10km- 40:28
Półmaraton- 1:30:54
Maraton- 3:27:44


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sikor - komentarze
Nowy postNapisane: Pn, 16 grudnia 2019, 11:28 
Offline
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 31 lipca 2015, 15:36
Posty: 2796
beata napisał(a):
U nas, wg prognoz, w następną środę ma być ok. 10 stopniu plus i słońce, chyba wyciągnę - raz jeszcze w tym roku - rower na zewnątrz :taktak: .

Respekt! Z jazd na zewnatrz, to juz mi tylko wieczorny, poniedzialkowy dojazd na basen zostal. Jakies 4.5km w jedna strone :hahaha:

Cytuj:
Biegać to nawet mi się chce, ale, albo mokro, albo ciemno, albo ślisko. We wtorek było piękne słońce i lekki mróz, w sumie pogoda super, tylko zdradliwe zamarznięte kałuże po wcześniejszych opadach. Jedną taką widziałam przed sobą na zakręcie, chciałam przezornie ominąć trawą i jedna noga zahaczyła jednak o lód, po czym na lodzie wylądowałam ja, ech. Na szczęście kolana tylko zdarte, a nie jakoś mocno stłuczone, bo tego to się jednak boję, i tak mnie ciągle bolą ...
No nic, jeszcze tylko 3 m-ce i wiosna! :bum: ;)

Dobrze, ze nic powaznego sie nie stalo. Takie "glupie" wypadki moga miec powazne konsekwencje :smutek:
U nas wciaz na plusie, ostatnio nawet dosc cieplo: 9-10 stopni, tyle, ze co chwile pada.
W sobote udalo mi sie za to nawet pobiegac, prawie 9km, 45min ciezkiej harowki :hahaha:
Zrobilem sobie 3x400m na 400m przerwy i myslalem, ze mi serce wyskoczy.
Ciezko idze ten poczatek sezonu, oj ciezko... :ojoj:

_________________
Moj blog oraz komentarze do niego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sikor - komentarze
Nowy postNapisane: Pn, 16 grudnia 2019, 11:30 
Offline
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 31 lipca 2015, 15:36
Posty: 2796
Susanoo napisał(a):
Wybacz, malo czasu na wszystko, nie czytam kazdego posta a czasami mi cos umknie po prostu : (

Ale nie ma czego tu wybaczac, pytaj ile chcesz. Komentarze same sie nie rozkreca :hejhej:

_________________
Moj blog oraz komentarze do niego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sikor - komentarze
Nowy postNapisane: Pn, 16 grudnia 2019, 12:58 
Offline
Ekspert/Trener
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 21 stycznia 2003, 12:46
Posty: 4939
Lokalizacja: W-wa
Sikor napisał(a):
Dobrze, ze nic powaznego sie nie stalo. Takie "glupie" wypadki moga miec powazne konsekwencje :smutek:

Wiem wiem, dlatego im jestem starsza, tym bardziej się takich rzeczy boję, człowiek jakiś taki kanciasty się robi na starość ... :ojnie:
Jak zrobi się bardzo ślisko, to na pewno nie będę biegała, szkoda ryzykować kontuzją. Ech, oby do wiosny! ;)

_________________
http://www.team.entre.pl/
http://www.biegambolubie.com.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sikor - komentarze
Nowy postNapisane: Pn, 16 grudnia 2019, 15:35 
Offline
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 31 lipca 2015, 15:36
Posty: 2796
beata napisał(a):
Jak zrobi się bardzo ślisko, to na pewno nie będę biegała, szkoda ryzykować kontuzją.

Nie ma co przesadzac. Znajdz miejsce, ktore sie nie robi sliskie i biegaj.
Ja szukam mniejsza petle i biegam ja kilka razy.
Przy pierwszym przebiegu powoli, zeby wybadac teren i sie przy okazji rozgrzac,
a potem juz normalnie mozna zasuwac :spoczko:

Cytuj:
Ech, oby do wiosny! ;)

O tak :taktak:
Chociaz jak sobie pomysle, ze na wiosne zostana mi max 2 miechy przygotowac do startu,
to czuje jak mi miekna nogi... wiec moze lepiej niech ta zima trwa i trwa? :oczko:

_________________
Moj blog oraz komentarze do niego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sikor - komentarze
Nowy postNapisane: Pn, 16 grudnia 2019, 19:09 
Offline
Ekspert/Trener
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 21 stycznia 2003, 12:46
Posty: 4939
Lokalizacja: W-wa
Sikor napisał(a):
beata napisał(a):
Jak zrobi się bardzo ślisko, to na pewno nie będę biegała, szkoda ryzykować kontuzją.

Nie ma co przesadzac. Znajdz miejsce, ktore sie nie robi sliskie i biegaj.

Ne no, ale ja mam na myśli incydenty "śliskości totalnej", które w ciągu całej zimy zdarzają się kilka razy i trwają zwykle dzień-dwa, kiedy np. spadnie deszcz i zamarznie, albo roztapia się śnieg i wróci mróz i znów zamarznie.
Po prostu z doświadczenia wiem, że lepiej wtedy ten dzień-dwa zostać w domu i zrobić inny trening (a ja i tak zawsze jakiś trening robię ...), niż kręcić piruety udając, że się biegnie, bo z tego to żaden trening, za to mięśnie ponaciągane.

_________________
http://www.team.entre.pl/
http://www.biegambolubie.com.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sikor - komentarze
Nowy postNapisane: Wt, 17 grudnia 2019, 12:30 
Offline
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 31 lipca 2015, 15:36
Posty: 2796
beata napisał(a):
Po prostu z doświadczenia wiem, że lepiej wtedy ten dzień-dwa zostać w domu i zrobić inny trening (a ja i tak zawsze jakiś trening robię ...), niż kręcić piruety udając, że się biegnie, bo z tego to żaden trening, za to mięśnie ponaciągane.

A to nie skumalem, sorry :ojoj:
W 100% sie z Toba zgadzam, lepiej na ten czas po prostu odpuscic.
Ja sie juz tak nie goje jak moje chlopaki i dlatego ryzyko musze sobie dozowac :hejhej:

_________________
Moj blog oraz komentarze do niego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sikor - komentarze
Nowy postNapisane: Pt, 20 grudnia 2019, 18:05 
Offline
Stary Wyga
Stary Wyga

Dołączył(a): Pt, 28 grudnia 2018, 19:32
Posty: 161
Lokalizacja: Tilburg/ Jastrzębie-Zdrój
Zdrowia i wesolych swiat Sikorek :D

_________________
Moj blog
Skomentuj, doradź, porozmawiajmy :)

5km- 19:31
10km- 40:28
Półmaraton- 1:30:54
Maraton- 3:27:44


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sikor - komentarze
Nowy postNapisane: Śr, 8 stycznia 2020, 12:15 
Offline
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 16 stycznia 2014, 11:35
Posty: 2930
Lokalizacja: Woodge aka Uć
Wróciłeś już? :) Nic nie piszesz.

_________________
Mój blog biegowy & Komentarze do bloga & Profil na Endomondo
5 km - 22:13 (2020)
10 km - 44:41 (2018) i plan na poprawę w maju
HM - 1:47:11 (2014)
M - 3:59:38 (2014)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sikor - komentarze
Nowy postNapisane: Śr, 8 stycznia 2020, 16:23 
Offline
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 31 lipca 2015, 15:36
Posty: 2796
sochers napisał(a):
Wróciłeś już? :) Nic nie piszesz.

Wrocilem, wrocilem, juz dawno nawet :taktak:

A nie pisze, bo... nie mam o czym :ojoj:
Mialem sie "rozpedzic" treningowo w grudniu, ale wypad do PL wszystko zniweczyl i zaczynam PI*drzwi od poczatku.
Nigdy mi sie tak jeszcze w zimnie zle nie biegalo, tzn. w sensie zbierania sie na trening, nie samego biegania.
Za to jazda na rowerze wychodzi mi calkiem niezle, udaje mi sie w koncu wejsc na wieksza intensywnosc (puls do 160),
co mi sie wczesniej zupelnie nie udawalo. Miernik mocy to fajna sprawa, potrafi niezle zdopingowac :hejhej:

Dzisiaj mam jednak nadzieje pobiegac... :spoczko:

_________________
Moj blog oraz komentarze do niego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sikor - komentarze
Nowy postNapisane: Śr, 8 stycznia 2020, 16:33 
Offline
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 7 lipca 2019, 18:26
Posty: 395
Lokalizacja: Łódź
A wyzdrowiałeś? :usmiech:

_________________
BLOG <-> KOMENTSY <-> ENDOMONDO

5k - 20:33 - 4. Bieg Trzech Króli 06.01.2020 (atest)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 781 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL