New Balance łączy siły z Bayerem 04 Leverkusen i lekkoatletami TSV Bayer 04
Materiał Prasowy
New Balance kontynuuje ekspansję w świecie sportu, ogłaszając wieloletnią umowę sponsorską z Bayerem 04 Leverkusen. Od sezonu 2025/26 amerykańska marka stanie się oficjalnym dostawcą sprzętu sportowego dla wszystkich drużyn klubu – od zespołów młodzieżowych, przez kobiecą i męską drużynę Bundesligi, aż po wyposażenie lifestylowe. Współpraca obejmie także wielokanałowe kampanie promocyjne oraz aktywacje skierowane do kibiców, podkreślając nowoczesne podejście do marketingu sportowego.
Co więcej, New Balance obejmie swoim wsparciem także sekcję lekkoatletyczną TSV Bayer 04 Leverkusen. Już podczas Halowych Mistrzostw Niemiec w Dortmundzie (21-22 lutego) zawodnicy klubu będą rywalizować w strojach marki z Bostonu. To kolejny krok potwierdzający silne zaangażowanie New Balance zarówno w piłkę nożną, jak i lekkoatletykę, a także rosnącą obecność marki w profesjonalnym sporcie.
„Jesteśmy zaszczyceni, że możemy rozpocząć tę przełomową współpracę z Bayerem Leverkusen, klubem o pięknej historii i ekscytującej przyszłości na szczycie światowej piłki nożnej. Współpraca z jednym z najbardziej rozpoznawalnych i ambitnych klubów na świecie, to wyraz naszego niezachwianego zaangażowanie w świat piłki nożnej. Razem będziemy celebrować głęboko zakorzenione tradycje Bayeru Leverkusen, jednocześnie kształtując nową erę – dostarczając innowacyjne produkty, które odzwierciedlają nieustanne dążenie klubu do doskonałości. To coś więcej niż tylko partnerstwo w zakresie strojów. To połączenie piłkarskiego dziedzictwa, najnowocześniejszego wzornictwa i trwałej więzi z pełną pasji społecznością Leverkusen. Nie możemy się doczekać!” – mówi Andrew McGarty, globalny dyrektor ds. marketingu sportowego w New Balance.
Założony w 1904 roku Bayer 04 jest kojarzony z grą na najwyższym poziomie – zarówno w kraju, jak i za granicą. W 1979 roku klub awansował do Bundesligi, a siedem lat później do Pucharu Europy. Od tego czasu Bayer 04 jest nieprzerwanie uznawany za jeden z najlepszych i najbardziej cenionych zespołów w niemieckim i europejskim futbolu.
Manager sportowy z kilkunastoletnim doświadczeniem. Współpracował z klubami sportowymi, topowymi sportowcami, artystami i influencerami z różnych branż. Od 2019 roku jest częścią redakcji Bieganie.pl, gdzie każdego dnia wdraża strategie marketingowe i odpowiada za całościowy rozwoju portalu. Biega od 2022 roku.