Moja przygoda z bieganiem...

Stawiasz pierwsze kroki? Tutaj szukaj wsparcia, pomocy i zachęty. Wstąp i podaj rękę tym, którzy dopiero nabierają pędu.
Olaewg
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Kontakt:

Nieprzeczytany post

Witajcie!

Kieruję ten wątek tu, bo jak by nie patrzeć jestem jeszcze początkująca.

Biegam już/tylko 2 tygodnie. I tydzień co 2 dzień, II codziennie i czuję się wyśmienicie!! Nie poznaję siebie z wcześniejszych czasów, gdzie miałam kłopot zdążyć na autobus. Teraz czuję się lekka i moje nogi wyglądają jak nigdy dotąd. Waga spadła o 3 kg, ale nie o nią chodzi :)

Biegam systemem połączonym z marszem i co tydzień poprzeczka w górę :)

Oprócz tego jeżdzę na rowerze i gram w siatkówkę - bieganie tutaj mi dużo dało - czuję się zwrotniejsza i szybsza.

Dla tego ZACHĘCAM tych którzy jeszcze są niepewni!!! Jak sami widzicie. Po 2 tygodniach spokojnego biegania, bo nie należy rzucać się od razu na głęboką wodę, można coś osiągnąć i być z siebie dumnym!!

Pozdrawiam
Ola.
[b]Po co mi gniew...[/b]
New Balance but biegowy
tomasz

Nieprzeczytany post

Nie begaj codziennie :nienie:
Awatar użytkownika
Bartosh
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post

Tomasz dobrze mowi.
Jakis czas temu zaczalem realizowac plan "pod maraton" dla poczatkujacych, ktory zaleca m.in. trzy treningi dzien po dniu. Po pewnym czasie sie kolanka odezwaly i kostka oraz achilles. Zrobilem przerwe, zeby sie sprawy unormowaly i zaczalem biegac co drugi dzien modyfikujac plan-ktory-nie-dzialal-na-mnie i kilometraz z trzech dni rozdzielilem na dwa przedzielone dniem przerwy. Czuje sie teraz mniej zmeczony i kolanka sie nie odezwaly od tamtego razu. Na poczatkowym etapie zaawansowania potencjalne straty spowodowane codziennym bieganiem sa wg mnie wieksze niz zyski z niego wynikajace. Lepiej pewnie przeplesc dzien biegowy przejazdzka rowerowa.
pikonrad
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post