Podcast o tym jak przebiec maraton

Stawiasz pierwsze kroki? Tutaj szukaj wsparcia, pomocy i zachęty. Wstąp i podaj rękę tym, którzy dopiero nabierają pędu.
jawor99
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 7
Rejestracja: 08 gru 2014, 10:46
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Cześć,

jestem początkującym blogierem, elementem naszego bloga Więcej Niż Zdrowe Odżywianie, który prowadzimy razem z żoną są podcasty (nagrania audio).
W ubiegłym tygodniu nagrałem wywiad z Michałem Żołnierowiczem - maratończykiem. W podcaście tym Michał dzieli się swoimi doświadczeniami i krok po kroku opowiada jak zacząć, jak trenować, aby bez skutków ubocznych przebiec maraton.

Zapraszam do odsłuchania: Jak przebiec maraton?

Ew. komentarze / pytania proszę zadawać bezpośrednio we wpisie pod podcastem na blogu, myślę, że Michał chętnie na nie odpowie :-)

Pozdrawiam,
Michał
New Balance but biegowy
Awatar użytkownika
Buniek
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 2655
Rejestracja: 11 cze 2009, 11:12
Życiówka na 10k: 35:35
Życiówka w maratonie: 2:57:09
Lokalizacja: Toruń

Nieprzeczytany post

Nie przesłuchałem całości, bo mnie znudziło. Fascynujące to mogło być dla kogoś kto nie biega. Dal biegających nic nowego.

Do tego całość nie szczególnie podana.
Krzysiek
Sghjwo
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 980
Rejestracja: 04 lis 2014, 11:01
Życiówka na 10k: 52 min
Życiówka w maratonie: 4:15:12
Lokalizacja: Shanghai

Nieprzeczytany post

Buniek pisze: Fascynujące to mogło być dla kogoś kto nie biega. Dal biegających nic nowego.
Dlatego w dziale "Zacznij biegac!" ;)
jawor99
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 7
Rejestracja: 08 gru 2014, 10:46
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Sghjwo pisze:Dlatego w dziale "Zacznij biegac!" ;)
Dzięki Sghjwo :-)