Garmin Fexni 5 Plus - Garmin Pay [PROBLEM]
- Logadin
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 3274
- Rejestracja: 20 kwie 2013, 14:07
- Lokalizacja: Warszawa
Kurcze szukałem w necie i nigdzie nie zauważyłem podobnego problemu.
Przesiadłem się na ww. zegarek min. dla opcji płacenia nim i jest problem.
Mianowicie, po opcji utwórz portfel, gdy klikam dodaj kartę to ekran przeskakuje na czarno i NIC się nie dzieje. Nie ważne czy wybiorę opcję Visa, MasterCard czy pozostałe. PO kliknięciu jest chwilowe ładowanie - biegający ludzik, następnie znika i nic, lipa. Nie ważne jak długo odczekam nie pojawia się opcja wpisania danych karty czy też zrobienia jej zdjęcia. Nie mam pojęcia co się dzieje. Aplikację na tel. przeinstalowałem, nie pomogło.
Ktoś miał podobny problem?
Przesiadłem się na ww. zegarek min. dla opcji płacenia nim i jest problem.
Mianowicie, po opcji utwórz portfel, gdy klikam dodaj kartę to ekran przeskakuje na czarno i NIC się nie dzieje. Nie ważne czy wybiorę opcję Visa, MasterCard czy pozostałe. PO kliknięciu jest chwilowe ładowanie - biegający ludzik, następnie znika i nic, lipa. Nie ważne jak długo odczekam nie pojawia się opcja wpisania danych karty czy też zrobienia jej zdjęcia. Nie mam pojęcia co się dzieje. Aplikację na tel. przeinstalowałem, nie pomogło.
Ktoś miał podobny problem?
- cichy70
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 4111
- Rejestracja: 20 cze 2001, 10:59
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: zewszont.
nie, pierwsze słyszę, u mnie od razu pojawiać się okienko do wprowadzenia karty
komenty : viewtopic.php?f=28&t=64974
-
- Rozgrzewający Się
- Posty: 7
- Rejestracja: 26 cze 2019, 17:40
- Życiówka na 10k: 43,37
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Poznań
Jak pan up zaznaczył po wybraniu opcji dodania karty w portfelu powinno wyskoczyć od razu okienko gdzie dodaję się kartę . Istnieję możliwość ,że kupił Pan po prostu zegarek z ukryta wadą . Na Pana miejscu udał bym się do punktu gdzie kupił Pan zegarek i złożył reklamację . Garmin w 99% wymienia zegarki na nowe więc na pewno w tym przypadku po stwierdzeniu wady, wymienią urządzenie .
- Logadin
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 3274
- Rejestracja: 20 kwie 2013, 14:07
- Lokalizacja: Warszawa
abcGPS - zegarek został wzięty w abonamencie w sieci Play.
- cichy70
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 4111
- Rejestracja: 20 cze 2001, 10:59
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: zewszont.
garmin w 99% wymienia na refurbished co po ostatnich problemach z baterią w 5plus staje się dużą loterią.
Ostatnio zmieniony 03 sie 2019, 09:10 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
komenty : viewtopic.php?f=28&t=64974
-
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 2246
- Rejestracja: 15 maja 2010, 23:49
Ja płacę prawie wyłącznie zegarkiem. Raz miałem problem ale to była wina terminala, bo należało włożyć kartę. Nie pamiętam, bo było to już pewnie z rok temu, czy karty dodawałem w zegarku czy w aplikacji na IPhonie.
- Logadin
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 3274
- Rejestracja: 20 kwie 2013, 14:07
- Lokalizacja: Warszawa
Nie da się w zegarku. Tylko przez GC.
-
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 2043
- Rejestracja: 18 lut 2017, 09:29
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
To może być bug w aplikacji po jakiejś aktualizacji i nie mieć związku z zegarkiem.
- Logadin
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 3274
- Rejestracja: 20 kwie 2013, 14:07
- Lokalizacja: Warszawa
Właściwie to się rozwiązało ale rozwiązanie totalnie z dupy
Jakiś koleś napisał, próbuj aż do skutku - myślę no debil :D Jak nie działa, to nie działa...
A jednak DZIAŁA. Klikałem dodaj aż do porzygu - poszło za jakimś 40-50 razem ale poszło
Jakiś koleś napisał, próbuj aż do skutku - myślę no debil :D Jak nie działa, to nie działa...
A jednak DZIAŁA. Klikałem dodaj aż do porzygu - poszło za jakimś 40-50 razem ale poszło
- keiw
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 8789
- Rejestracja: 12 paź 2014, 14:32
- Lokalizacja: Szczecin
Widać, że biegi ultra uczą cierpliwości
Mój Blog "Luźne wpisy"
Mój Blog "Luźne wpisy" - Komentarze
Zrzucone w biegu kilogramy, cierpliwie czekają w lodówce.
Mój Blog "Luźne wpisy" - Komentarze
Zrzucone w biegu kilogramy, cierpliwie czekają w lodówce.
- Arti
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 4522
- Rejestracja: 02 paź 2001, 10:53
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Poznan
keiw pisze:Widać, że biegi ultra uczą cierpliwości
Też jestem pod wrażeniem Ważne aby już działało bez przeszkód
[url=http://www.kujawinski.com]www.kujawinski.com[/url]
- keiw
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 8789
- Rejestracja: 12 paź 2014, 14:32
- Lokalizacja: Szczecin
Ja teraz mam problem z utworzeniem portfela w F6x.
Chcę przypisać w portfelu kartę mastercard PKO BP.
Podaję wszystkie dane, wyskakuje kolejne okno i akceptuję warunki banku:
Po tym dalej mam tak:
Nie widać tu mojego nr telefonu, żadnych cyfr, są same gwiazdki, klikam na to i dalej mam:
No i żaden SMS nie przychodzi.
Próbowałem już wielokrotnie, usuwałem portfel. Restartowałem telefon, wyczyściłem wszystkie dane aplikacji Connect i ponownie nadałem jej wszystkie uprawnienia.Nic to nie pomaga.
Zadzwoniłem do PKO BP i oni w systemie nie widzą żadnego zapytania i nie mogą nic zrobić ze swojej strony.
Dodam, że SIM mam Virgin Mobile.
Ktoś z was miał podobny problem?
Dodam, że jak kliknę "Wybierz inną metodę weryfikacji", to wraca do tego samego okna co wcześniej i nie ma tam nic innego.
Chcę przypisać w portfelu kartę mastercard PKO BP.
Podaję wszystkie dane, wyskakuje kolejne okno i akceptuję warunki banku:
Po tym dalej mam tak:
Nie widać tu mojego nr telefonu, żadnych cyfr, są same gwiazdki, klikam na to i dalej mam:
No i żaden SMS nie przychodzi.
Próbowałem już wielokrotnie, usuwałem portfel. Restartowałem telefon, wyczyściłem wszystkie dane aplikacji Connect i ponownie nadałem jej wszystkie uprawnienia.Nic to nie pomaga.
Zadzwoniłem do PKO BP i oni w systemie nie widzą żadnego zapytania i nie mogą nic zrobić ze swojej strony.
Dodam, że SIM mam Virgin Mobile.
Ktoś z was miał podobny problem?
Dodam, że jak kliknę "Wybierz inną metodę weryfikacji", to wraca do tego samego okna co wcześniej i nie ma tam nic innego.
Mój Blog "Luźne wpisy"
Mój Blog "Luźne wpisy" - Komentarze
Zrzucone w biegu kilogramy, cierpliwie czekają w lodówce.
Mój Blog "Luźne wpisy" - Komentarze
Zrzucone w biegu kilogramy, cierpliwie czekają w lodówce.
- keiw
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 8789
- Rejestracja: 12 paź 2014, 14:32
- Lokalizacja: Szczecin
gumpinoga59 - to raczej nie jest o tym wątek?
***
Dodam, że z problemem nie poradził sobie nawet Bank BP.
Podpiąłem na próbę kartę z drugiego rachunku Inteligo i poszła bez problemu.
Podpiąłem również kartę żony z tego samego rachunku, o którym wyżej pisałem i również poszło bez problemu.
Okazuje się, że w PKO BP mota się coś system bo mam tam dwa rachunki: PKO BP i Inteligo to w sumie ten sam bank.
Ich system traktuje mój nr telefonu, wprowadzony w Inteligo, jako nr główny i nie wiedzieć czemu z PKO BP nie wychodzi SMS do aktywacji.
Próby wyjaśnienia przez konsultantów PKO BP były co najmniej żenujące.
Dałem sobie spokój, bo mogłem podpiąć inną kartę.
Piszę o tym, bo ktoś może zderzyć się kiedyś z podobnym problemem.
***
Dodam, że z problemem nie poradził sobie nawet Bank BP.
Podpiąłem na próbę kartę z drugiego rachunku Inteligo i poszła bez problemu.
Podpiąłem również kartę żony z tego samego rachunku, o którym wyżej pisałem i również poszło bez problemu.
Okazuje się, że w PKO BP mota się coś system bo mam tam dwa rachunki: PKO BP i Inteligo to w sumie ten sam bank.
Ich system traktuje mój nr telefonu, wprowadzony w Inteligo, jako nr główny i nie wiedzieć czemu z PKO BP nie wychodzi SMS do aktywacji.
Próby wyjaśnienia przez konsultantów PKO BP były co najmniej żenujące.
Dałem sobie spokój, bo mogłem podpiąć inną kartę.
Piszę o tym, bo ktoś może zderzyć się kiedyś z podobnym problemem.
Mój Blog "Luźne wpisy"
Mój Blog "Luźne wpisy" - Komentarze
Zrzucone w biegu kilogramy, cierpliwie czekają w lodówce.
Mój Blog "Luźne wpisy" - Komentarze
Zrzucone w biegu kilogramy, cierpliwie czekają w lodówce.
-
- Rozgrzewający Się
- Posty: 7
- Rejestracja: 26 cze 2019, 17:40
- Życiówka na 10k: 43,37
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Poznań
Ostatnio łączyłam Garmin Pay z kartką PKO BP Visa i sms przyszedł bez problemu. Gorzej, że nie wyszukiwało karty na zegarku, ale wystarczył reset zegarka i było okej. Nigdy też nie spotkaliśmy się, aby ktoś zgłaszał się z tym problemem. Może to akurat chwilowy problem w banku? Udało się połączyć po jakimś czasie?
- keiw
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 8789
- Rejestracja: 12 paź 2014, 14:32
- Lokalizacja: Szczecin
Opisałem wyżej sprawę.
Karta była widoczna, dawałem screeny. To zupełnie inny, techniczny problem leżący po stronie banku.
Reset: zegarka, telefonu, apki Connect nic nie pomagał i nic nie pomoże w tym wypadku.
Karta była widoczna, dawałem screeny. To zupełnie inny, techniczny problem leżący po stronie banku.
Reset: zegarka, telefonu, apki Connect nic nie pomagał i nic nie pomoże w tym wypadku.
Mój Blog "Luźne wpisy"
Mój Blog "Luźne wpisy" - Komentarze
Zrzucone w biegu kilogramy, cierpliwie czekają w lodówce.
Mój Blog "Luźne wpisy" - Komentarze
Zrzucone w biegu kilogramy, cierpliwie czekają w lodówce.