cichy70 napisał(a):
o kurwa, to naprawdę nie jest śmieszne, mówię poważnie dzwoń do serwisu i niech wymieniają.
Wrócił z serwisu ,ale jestem zawiedziony chyba w garminie zaczyna spadać jakość nie tylko w zegarkach ale i w obsłudze klienta.
1) Potwierdzenie ,że paczka doszła, odpisali mi po tygodniu ( mimo, że miałem info na stronie kuriera kiedy doszła)
2) Odpisał mi nie wiem kto czy obcokrajowiec, czy nie douczony uczeń , bo z błędami i literówkami
3) Nie zrobili z zegarkiem nic!, nawet nie wykasowali danych, logów ich błędów !
4) Zrobili niby test i nie usuneli go. A dopiero go zrobili po mojej interwencji telefonicznej !:
https://connect.garmin.com/modern/activity/38153387125) Na rozwiązanie problemu z zawieszaniem, baterią, nie możliwością otwierania treningów dostałem odpowiedz:
Dziekujemy za skontaktowanie sie z Garmin Polska.
Reklamacja nie zostala uznana / nie stwierdzono usterki.
Prosze zapoznac sie z ponizszym artykulem :
https://www8.garmin.com/manuals/webhelp/forerunner945/PL-PL/GUID-FA52690B-3D79-4B08-9010-675124116CD9.html
"Z tego co wiem z serwisu, urzadzenie miala bardzo duzo opcji ustawionych wlacoznych ktore zwolnily prace urzadzenia oraz rozladowywaly bateria, prosze upewnic sie ze wszelkie dodatkowe aplikacje sa wylacozne, jesli problem nie sutepuje prosze przeinstalowac oprogramowanie zegark za pomoca WebUpdatera
Jesli ma Pan/Pani wiecej pytan, prosze dac mi znac, alternatywnie poszukac rozwiazania na naszej stronie internetowej: http://support.garmin.com/pl-PL/
Pozdrawiam serdecznie,
Gabriela"6) zegarek był zapakowany jak psu z gardła
Aktualnie sam go sobie restartowałem wyczyściłem. Włączyłem co napisane w instrukcji i testuje high level test czy ultra sam gps, bez telefonu , bez muzyki czy wytrzyma 60 godzin na parapecie
