@hooki - ale jak ładujesz z gniazdka to nie aktualizują ci się dane A-GPS. One chyba tylko po kablu się aktualizują?
Aktualizacja aplikacji Flow nie musi mieć nic wspólnego z nowym firmware.
Apki są dość często aktualizowane:
https://support.polar.com/en/updates?pr ... r+Flow+app
Oprócz nowych funkcji, również z powodu rozwarstwienia Android i dostosowania do różnorodnego sprzętu - na pewno z iOS jest łatwiej.
To, że Polar napisał, że coś będzie w grudniu, to wcale nie znaczy, że się wyrobi w tym terminie
Oczywiście mam nadzieję, że tak będzie i wprowadzą sporo dobrych zmian i nic przy okazji się nie zepsuje.
Zobaczymy.
Przez przyzwyczajenie z V800, to nawet specjalnie nie czekam na określony termin.
Edit:
Zgodnie z:
https://support.polar.com/en/support/wh ... es_it_work
The A-GPS data updates once a day. The latest A-GPS data file is automatically updated to your Polar device each time you sync it with the Flow web service via FlowSync software. If you sync your Polar device with the Flow web service via Flow app, the A-GPS data file update takes place once a week.
Jeśli dobrze rozumiem to po kablu mamy aktualizację raz dziennie a poprzez aplikację Flow, czyli synchronizacja BT, raz w tygodniu.
Można więc ładować jak się chce.
W manualu nie jest to dokładnie opisane:
https://support.polar.com/e_manuals/van ... nt/gps.htm
Termin ważności aktualnego pliku z danymi A-GPS można sprawdzić w zegarku. Przejdź do menu Ustawienia > Ustawienia ogólne > Informacje o zegarku > Ter. waż. A-GPS. Jeżeli termin ważności pliku z danymi upłynął, zsynchronizuj zegarek z serwisem internetowym lub aplikacją Flow za pomocą oprogramowania FlowSync, aby zaktualizować dane A-GPS.
Po upłynięciu terminu ważności pliku z danymi A-GPS określanie bieżącej pozycji może zająć więcej czasu.