Polar v800 problem z zaparowaną szybką

Alex9321
Wyga
Wyga
Posty: 62
Rejestracja: 01 gru 2016, 00:09
Życiówka na 10k: 44
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam, mam problem od wczoraj gdy mam zegarek na ręce zaczyna mi parować szybka podczas biegu cały wyświetlacz jest za mgłą podczas normarnego użytkowania pojawiają sie smugi . Miał ktoś podobny problem ?
New Balance but biegowy
TomBod
Wyga
Wyga
Posty: 123
Rejestracja: 15 maja 2015, 10:27
Życiówka na 10k: 43:23
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Trzcianka

Nieprzeczytany post

Moim zdaniem oznacza to, niestety, że rozpoczął się proces "puchnięcia" Twojego zegarka.
Parowanie to jeden z objawów, drugim będzie (jeśli stawiam dobrą diagnozę) narastający problem z ładowaniem zegarka - klips będzie miał problem, żeby dobrze objąć zegarek co nie pozwoli stykom na dobre przyleganie.

Problem był już na forum opisywany.
U mnie dokładnie tak było. Sprzedałem zegarek koledze (był w pełni świadomy problemu, cena tę wadę absolutnie rekompensowała) - on zadał sobie trud i rozpoczął korespondencję z serwisem Polara. W efekcie takiego zgłoszenia wysłał wadliwy zegarek i otrzymał nowy (wersja "czarna").
Zatem i Ty powinieneś spróbować tej drogi.
Alex9321
Wyga
Wyga
Posty: 62
Rejestracja: 01 gru 2016, 00:09
Życiówka na 10k: 44
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Dziękuję za szybką odpowiedz ! :) W takim razie spróbuję go sprzedać . Niestety nie mam gwarancji więc takiej wymiany niestety prawdopodobnie do dostane :(
TomBod
Wyga
Wyga
Posty: 123
Rejestracja: 15 maja 2015, 10:27
Życiówka na 10k: 43:23
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Trzcianka

Nieprzeczytany post

Mój zegarek pochodził spoza polskiej dystrybucji, nie miałem faktury. Zdaje się, że minął także nominalny czas gwarancji.
Jednak ta wada jest mocno "wstydliwa" dla Polara i pewnie dlatego, przynajmniej w przypadku mojego kolegi, firma ta podeszła do zgłoszenia profesjonalnie i na korzyść klienta.

Poproszę kolegę, który jest także członkiem tego forum, by zabrał głos i opisał swój przypadek.
Alex9321
Wyga
Wyga
Posty: 62
Rejestracja: 01 gru 2016, 00:09
Życiówka na 10k: 44
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Dziękuję ! w takim razie czekam na jego wpis
Awatar użytkownika
keiw
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 8964
Rejestracja: 12 paź 2014, 14:32
Lokalizacja: Szczecin

Nieprzeczytany post

Zamiast czekać, to napisz maila do Sport Konsulting:
http://www.sportkonsulting.pl/pl/pomoc

Opisz sprawę, zrób foto tarczy zegarka, oczywiście wspomnij o tym, że V800 już po gwarancji i zapytaj co z tym zrobić.
Serwis jest naprawdę bardzo dobry, na pewno odpowiedź dostaniesz.
Mój Blog "Luźne wpisy"
Mój Blog "Luźne wpisy" - Komentarze

Zrzucone w biegu kilogramy, cierpliwie czekają w lodówce.
Awatar użytkownika
Batman
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 318
Rejestracja: 17 cze 2015, 17:01
Życiówka na 10k: 55:33
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Straduń

Nieprzeczytany post

Sprawa dotyczy mnie. Skontaktowałem się z serwisem Polar - z producentem (nie z dystrybutorem). Napisałem im, że nie chodzi mi o wymianę na nowy a o pokazanie jak taki zegarek wygląda po tak krótkim czasie. Opisałem i pokazałem i to oni podjęli decyzję o wymianie, nawet po terminie gwarancji. Poproszono mnie tylko o numer seryjny.

Podejrzewam więc, że sytuacja jest indywidualna, z tego co wiem to do dziś nie ma żadnej akcji wymiany (jak było chyba kiedyś u Garmina). poproszono mnie o numer seryjny i po kilku dniach poinformowano o tym, że mam wysłać zegarek do serwisu.

Pewnie bym się tej rozmowy nie podjął ale niestety puchnięcie następowało w trybie ekstremalnym i w pewnym momencie najpierw musiałem używać ścisku stolarskiego do ładowania zegarka a później nawet to nie pomagało i zegarek przestał się ładować - zbyt duża odległość pinów od gniazda. A ja zostałem w kropce. Był to dla mnie naprawdę ciężki okres, do tego mój Garmin FR 305 się posypał. Z pomocą przyszedł kolega TomBod, zmieniał zegarek, wyjaśnił co i jak i wiedziałem, że zegarek spuchł. Niestety puchł dalej i znów praktycznie zostałem bez zegarka :bum:
Myślę, że Polar poczuł się do tej awarii.
Niestety nie mam zdjęć jak był spuchnięty gdy zaszła potrzeba używania ścisku stolarskiego (trzeba było dociskać nim klips do zegarka) ale tak wyglądał w chwilę wcześniej. Jak widać puchnący dekiel zaczął nawet łamać obudowę wokół gniazda.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
START: 17.06.2015, 170 cm; 116,7 kg
było: 108 kg - 10 km w 65:24 (27.09.2015)
jest: 98 kg - 10 km w 55:33 (25.09.2016)
będzie: 80 kg - 10 km w 40 minut
-
Start II: 07.06.2021, 170 cm; 124 kg
-
Start III: 30.05.2023, 170 cm; 101 kg
[url=viewtopic.php?f=27&t=64998]BLOG[/url]
[url=viewtopic.php?f=28&t=64999]KOMENTARZE[/url]
Awatar użytkownika
keiw
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 8964
Rejestracja: 12 paź 2014, 14:32
Lokalizacja: Szczecin

Nieprzeczytany post

Ja swojego po ok. 1,5 roku też odsyłałem do naprawy: https://bieganie.pl/forum/viewtopic.php ... t=#p862826
Na szczęście jeszcze miałem na gwarancji. Spuchnięcie miałem niewielkie, ale poza tym było pełno problemów.

W ramach gwarancji dostałem całkiem nowy sprzęt w wersji czarnej: https://bieganie.pl/forum/viewtopic.php ... t=#p863162
Mój Blog "Luźne wpisy"
Mój Blog "Luźne wpisy" - Komentarze

Zrzucone w biegu kilogramy, cierpliwie czekają w lodówce.
Awatar użytkownika
gumpinoga59
Stary Wyga
Stary Wyga
Posty: 171
Rejestracja: 23 sty 2012, 20:43
Życiówka na 10k: 35,35
Życiówka w maratonie: 2,59,22
Lokalizacja: Góra
Kontakt:

Nieprzeczytany post

no to dzieki za takie niespodzianki za gruba kase ,a mialem go kupowac kiedys,jednak zostalem przy Garminie choc kiedys tylko Polar byl u mnie ,z Garminem nigdy nie mialem problemu z serwisem ,podchodza do tego profesjonalnie i bez uprzykrzania zycia nam ,moze Polar tez tak robi ,nie wiem,ale tu widac trzeba bylo interweniowac u producenta a nie u sprzedawcy
10 km - 35,35
15 km -56,23
półmaraton - 1,20,19
maraton- 2,59,22
avatar- widocznosc mikroskopijna, medal z NYC maraton
elk
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 10
Rejestracja: 09 maja 2017, 14:42
Życiówka na 10k: 47:58
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Czy możecie potwierdzić że problem z puchnięciem dotyczy tylko pierwszej wersji zegarków z jasnometalicznymi bokami (tymi na których są przyciski), a nie występuje (mam nadzieję) w nowszej wersji, z bokami ciemnymi/czarnymi?
W sklepie w którym kupowałem swojego pytałem o to jakiego koloru są te boczne ścianki, bo na różnych zdjęciach są raz jasne, a raz ciemne i powiedziano mi, że te jasne zostały wycofane ze sprzedaży i obecnie dostępne są tylko ciemne.
ODPOWIEDZ