Problem z serwisem NIKE+

Awatar użytkownika
Veext
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 3
Rejestracja: 13 kwie 2014, 22:04
Życiówka na 10k: 56,50
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam,

Od pewnego czasu pojawiały mi się błędy w serwisie, ale wszystko jakoś działało... Jak ktoś wie co poradzić to będę wdzięczny...
Oczywiście już z 5 razy wysyłałem informację o problemie w formularzu kontaktowym na stronie Nike+

To moje problemy z kontem:
- Pierwszy problemy związany jest z przesyłaniem tylko tempa wraz z odległością i czasem trwania treningu (załącznik1) - przesyłane czy to z aplikacji tel (oczywiście trasa jest widoczna w aplikacji), czy zegarka GPS-Nike+
- Drugi to brak "pulpitu" na stronie Nike+ (załącznik2)
- Trzeci bo brak możliwości załadownia treningów do aplikacji (załącznik3)

Z góry dzięki
Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
PKO
Awatar użytkownika
whitemamba
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 467
Rejestracja: 06 lip 2012, 09:48
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Tu ci raczej nikt nie pomoże.jeżeli problem dalej występuje kontaktuj się z nike.
Zmiana kodu 3 z przodu:)
10km- 39.04 @3:54 pace
HM- 1:29:03 in progress
M- 3:14:12 in progress
New Balance but biegowy
ODPOWIEDZ