Jak zresetować Garmina F2?

Awatar użytkownika
Andrew1962
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1100
Rejestracja: 31 sty 2015, 03:44
Życiówka na 10k: 44.46
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witajcie,
Mój problem polega na tym, że nowiutki Garmin F2 tak mi się skutecznie zawiesił przy pierwszym użyciu, że za żadne skarby żadne podpowiedzi z neta na niego nie działają! Przycisk wyłączania/włączania niby go wyłącza, długo to trwa, a przy włączeniu widoczna jest lekka poświata bez ekranu startowego :(
W związku z tym, że póki co nie mam żadnych danych, oprócz spersonalizowanych ustawień, chcę wykonać twardy reset albo tzw. Master reset. Tylko jak to zrobić skoro zegarek nie reaguje na żadne przyciski?
Czy jest ktoś w stanie pomóc? Może ktoś miał podobny przypadek i wie co może ewentualnie pomóc? Byłbym wdzięczny bo jak nie to będę reklamował sprzęt!
Pozdrawiam
“Ból jest stanem przejściowym. Duma pozostaje na zawsze.”
Obrazek
PKO
Petavit
Wyga
Wyga
Posty: 90
Rejestracja: 14 cze 2015, 08:20

Nieprzeczytany post

UWAGA: TWARDY RESET POWODUJE USUNIĘCIE WSZYSTKICH DANYCH Z ZEGARKA (HISTORIA AKTYWNOŚCI, USTAWIENIA ORAZ WSZYSTKIE DANE PROFILU UŻYTKOWNIKA)

1.Naciśnij i przytrzymaj przycisk podswietlenia na przynajmniej 25 sekund
2.następnie puść
3. naciśnij jeszcze raz ten przycisk ale tym razem naciskając jednocześnie z przyciskiem w dół (czyli jednocześnie lewy górny i lewy dolny).
Zegarek powinien zapytać czy chcesz usunąć wszystkie ustawienia, wybierz tak.

Jeśli nie uda Ci się za pierwszym razem spróbuj kolejny, mnie się udało chyba za drugim razem.

Co prawda mam teraz f3 i nie musiałem robić resetu ale w f2 byłem zmuszony zrobić taki reset kilka razy i tak to właśnie robiłem.
Daj znać czy się udało.
Awatar użytkownika
Andrew1962
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1100
Rejestracja: 31 sty 2015, 03:44
Życiówka na 10k: 44.46
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Petavit, dzięki ale mimo kilku prób bezskutecznie :(
“Ból jest stanem przejściowym. Duma pozostaje na zawsze.”
Obrazek
Petavit
Wyga
Wyga
Posty: 90
Rejestracja: 14 cze 2015, 08:20

Nieprzeczytany post

A spróbuj zrobić to samo tylko podpiętego do ładowarki.
Oczywiście po chwili próby ładowania.
I zabardzo nie przejmuj się jeśli jest na gwarancji bo garmin nie robi zupełnie żadnych problemów z wymianą na nowego, nawet jeśli nie masz rachunku.
Trzeba do nich zadzwonić i podać nr. zegarka który jest na kopercie i w garmin-ie sprawdzą czy nie wygasła gwarancja, ale to wtedy gdybyś nie miał rachunku.
Ja nie mogłem się doczekać kiedy mi się zepsuje, bo dostał bym nowy którego łatwiej sprzedać lub jeśli jesteś zadowolony to zawsze masz nowego.
Gwarancji jest 2 lata, jeśli dobrze pamiętam od daty zakupu lub jeśli brak to od daty produkcji.
Przechodziłem ten proces z pulsometrem który był uszkodzony mechanicznie, a i tak uznano mi gwarancję.
Awatar użytkownika
Andrew1962
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1100
Rejestracja: 31 sty 2015, 03:44
Życiówka na 10k: 44.46
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Dzięki! Już z nimi korespondowałem ponownie, bo ten już jest po wymianie dwa tygodnie temu! Poprzedni syn użytkował i jemu się sam wyłączał :( Otrzymanego odkupiłem od syna i pierwszy raz go wczoraj użyłem do treningu! Garmin Europe od razu pisze do mnie wysyłać celem wymiany gwarancyjnej! Z tym, że koszty wysyłki to znowu klient ponosi!
Ostatnio zmieniony 16 paź 2015, 20:35 przez Andrew1962, łącznie zmieniany 1 raz.
“Ból jest stanem przejściowym. Duma pozostaje na zawsze.”
Obrazek
Awatar użytkownika
embe
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 659
Rejestracja: 26 mar 2015, 23:18
Życiówka na 10k: 42:52
Życiówka w maratonie: 3:23:30
Lokalizacja: Kielce

Nieprzeczytany post

Andrew1962 pisze:Z tym, że koszty wysyłki do znowu klient ponosi!
Wyślij na ich koszt
Obrazek
Awatar użytkownika
Andrew1962
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1100
Rejestracja: 31 sty 2015, 03:44
Życiówka na 10k: 44.46
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Jestem pod wrażeniem działania Garmin Support i muszę ich pochwalić! Napisałem o kosztach, które ponosimy my klienci to przysłali dzisiaj kuriera po odbiór zegarka, co prawda za późno bo już w poniedziałek poszedł via PP do nich. Ale jakie zaskoczenie bo kurier od razu zostawił zegarek na wymianę :), który mam nadzieję sprawdzi się lepiej niż poprzednik! Ponadto, kolejne 2 lata gwarancji! Dlaczego nasze firmy mają problem z realizacją napraw, usług gwarancyjnych a oni potrafią?
“Ból jest stanem przejściowym. Duma pozostaje na zawsze.”
Obrazek
Petavit
Wyga
Wyga
Posty: 90
Rejestracja: 14 cze 2015, 08:20

Nieprzeczytany post

Ciesze się że już po problemie.
Teraz wiesz dlaczego napisałem " Ja nie mogłem się doczekać kiedy mi się zepsuje, bo dostał bym nowy"
Niewiele jest firm tak bardzo dbających o klienta jak Garmin.
Awatar użytkownika
Andrew1962
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1100
Rejestracja: 31 sty 2015, 03:44
Życiówka na 10k: 44.46
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

:) to prawda choć osobiście jestem za tym aby mi się nie psuł ;)
“Ból jest stanem przejściowym. Duma pozostaje na zawsze.”
Obrazek
mucher
Wyga
Wyga
Posty: 149
Rejestracja: 15 kwie 2014, 10:55
Życiówka na 10k: 47:00
Życiówka w maratonie: 3:46:00

Nieprzeczytany post

Te kolejne 2 lata gwarancji to akurat psi obowiązek - w momencie kiedy wymieniają ci coś na nową rzecz, gwarancja się "resetuje".

Ale fakt - plus za to i za global support, porównując np. do wielu firm, które generalnie olewają sprzęt kupiony poza Polską.
New Balance but biegowy
ODPOWIEDZ