Reklamacja Suunto

toran
Wyga
Wyga
Posty: 114
Rejestracja: 01 kwie 2014, 11:55
Życiówka na 10k: 53:28
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witajcie,
po kilku bardzo udanych miesiącach treningów z moim Suunto nadeszła zima i wyświetlacz zaczął delikatnie parować. Widać to dobrze podczas treningu przy poniżej -5oC. Widzę że sprzęt trzeba wysłać do Finlandii a w razie odrzucenia reklamacji zapłacić za frach i ekspertyzę. Ktoś z Was reklamował coś w Suunto ? Ile to trwa ?
Nigdy nie otwierałem zegarka więc dziwi mnie taka sytuacja. To pierwsza zima (kupiłem go w kwietniu).
Pozdrawiam,
Toran
PKO
Awatar użytkownika
LoveBeer
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 952
Rejestracja: 03 gru 2012, 19:45
Życiówka na 10k: 34.00
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Nieprzeczytany post

ja mam u siebie to samo, kumpel tez, wiec mysle ze to nie jest nic dziwnego. samo parowanie u nas trwa chwile, po czym samo przechodzi (zegarek jest nadal na treningu na mrozie)
toran
Wyga
Wyga
Posty: 114
Rejestracja: 01 kwie 2014, 11:55
Życiówka na 10k: 53:28
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Reklamowałeś czy po prostu się z tym godzisz ? Podobno reklamacja trwa ok 3 tyg. (info ze strony Suunto PL na facebook).
Awatar użytkownika
LoveBeer
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 952
Rejestracja: 03 gru 2012, 19:45
Życiówka na 10k: 34.00
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Nieprzeczytany post

nie reklamowalem, mysle ze w nowym byloby to samo, dlatego nie widze sensu.
toran
Wyga
Wyga
Posty: 114
Rejestracja: 01 kwie 2014, 11:55
Życiówka na 10k: 53:28
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Przecież ten zegarek jest wodoszczelny więc uważam że nie powinno tak się dziać.
Korzystasz z Ambit 2 R czy innego modelu ?
Ja spróbuje przejść przez te drogę, na szczęście Kolega pożyczy mi swój pulsometr na ten czas. Dam znać jak Finowie załatwili reklamacje. Wiedząc że to częsta wada nie mam skrupułów żeby zareklamować.
Dziękuję za pomoc. Pozdrowienia Toran
Awatar użytkownika
LoveBeer
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 952
Rejestracja: 03 gru 2012, 19:45
Życiówka na 10k: 34.00
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Nieprzeczytany post

uzywam 2-ki black, kumpel tak samo.
daj znac zatem :)
Awatar użytkownika
lukglo
Stary Wyga
Stary Wyga
Posty: 192
Rejestracja: 11 sty 2014, 22:30
Życiówka na 10k: 44:47
Życiówka w maratonie: 3:53:17

Nieprzeczytany post

310xt też jest wodoszczelny, a czasami szybka pasuje. Powodem wg producenta jest to, że zegarek nie jest hermetycznie zamykany przy montażu. W suunto pewnie jest tak samo.
Awatar użytkownika
małymiś
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1527
Rejestracja: 09 paź 2013, 11:26
Życiówka na 10k: 0:53:02
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Ja u sobie tego nie zauważyłem.

Jeśli naprawa bylaby przez wymianę to czemu nie. Zawsze to świeża bateria :-)
toran
Wyga
Wyga
Posty: 114
Rejestracja: 01 kwie 2014, 11:55
Życiówka na 10k: 53:28
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Odświeżam temat. Zegarka nie oddałem do serwisu ponieważ nie miałem innego a treningi same się nie zrobią. No i kilka dni temu biegałem w deszczu. Po treningu zostawiłem zegarek z ok 80% baterii a jak go rano założyłem miał 0% Zegarek jest 2 tygodnie po gwarancji. Ryzykować wysyłke do serwisu?
Pozdrawiam toran
Ostatnio zmieniony 13 maja 2016, 13:42 przez toran, łącznie zmieniany 1 raz.
toran
Wyga
Wyga
Posty: 114
Rejestracja: 01 kwie 2014, 11:55
Życiówka na 10k: 53:28
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Zaryzykowałem, naprawili nieodpłatnie i dodatkowo dostałem 3 mce gwarancji ekstra.
Z tego co napisali to wymienili:
- otok wokół wyświetlacza;
- uszczelki;
- dali nową baterię.

Żeby nie było za słodko to trochę porysowali spód zegarka.
Niestety, dziś nie mogę wykonać synchronizacji ustawień ani przesłać treningów do Movescount :(

Pozdrawiam toran
majkelfm
Wyga
Wyga
Posty: 80
Rejestracja: 17 lip 2013, 08:51
Życiówka na 10k: 49:56
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

toran pisze:
Niestety, dziś nie mogę wykonać synchronizacji ustawień ani przesłać treningów do Movescount :(

Pozdrawiam toran

rano też miałem to samo, wydaje mi się, że Suunto nie jest przygotowane od strony IT na rosnącą liczbę użytkowników bo coraz częściej jakieś problemy. Wcześniej nie kojarzę tak częstych awarii/problemów.
toran
Wyga
Wyga
Posty: 114
Rejestracja: 01 kwie 2014, 11:55
Życiówka na 10k: 53:28
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Udało mi się wysłać dane. Na stronie Movescount pojawił się wpis o kłopotach z serwerem.
New Balance but biegowy
ODPOWIEDZ