To jeszcze można zaproponować 2 rodzaje koszulek - w pełni sponsorowaną (słup reklamowy) oraz taką PREMIUM (jak w aplikacjach na telefon) - ads free za dodatkową kasę
ciekawe, jakby na to zareagowali uczestnicy (jaki % chciałby koszulki dodatkowo płatnej, ale bez reklam), a jak sponsor (za szczęśliwy by nie był
)
I teraz moja wątpliwość o sens walki z reklamami na koszulkach
bo jeśli jest tak, że wpisowe idzie na pokrycie biegu, a sponsor dokłada "za darmo" pakiet, to wtedy brak reklam na koszulkach->brak sponsora->brak koszulek-> ta sama cena wpisowego :D
Więc idąc tym tokiem rozumowania - na to samo wychodzi, jak dostaniesz koszulkę która z racji przładowania logo sponsorów nie zostanie uznana za zdatną nawet do trenowania i wrzucisz ją do pojemnika z odzieżą dla powodzian
A poza tym - co kogo obchodzi ile kosztuje organizacja biegu? Zwłaszcza wolnorynkowego? @małymiś, nie wiem, czy Orlen nie będzie miał tego w raportach finansowych, w końcu jest spółką giełdową