Serwis Timex'a
- smopi
- Stary Wyga
- Posty: 221
- Rejestracja: 16 wrz 2010, 08:36
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Gdańsk
W dziale jest wątek na temat serwisu firmy Garmin (http://www.bieganie.pl/forum/viewtopic.php?f=40&t=30865). Jako, że niestety mam możliwość sprawdzenia jak działa serwis Timex'a postanowiłem założyć ten wątek.
Zegarek Timex Run Trainer 2.0 kupiłem w maju 2013 r. Po ponad rocznym bezproblemowym używaniu zaczęły się pojawiać problemy z komunikacją zegarek -> komputer. Na ogół pomagało odłączenie zegarka i jego ponowne podłączenie do portu USB. Pod koniec lipca TRT ostatecznie przestał być widoczny z komputera - straciłem możliwość zgrywania treningów do komputera.
Zegarek wysłałem do serwisu centralnego w Warszawie. Trafił tam 30.07 a odesłany do mnie został 07.08.2014 r. Po otrzymaniu go nie byłem w stanie stwierdzić co zostało zrobione (zegarek i kabelek otrzymałem ten sam). Tylko w karcie gwarancyjnej pojawił się lakoniczny wpis "Poprawiono styki komunikacji z komputerem".
Faktycznie komunikacja zaczęła działać... na jakieś 2 tygodnie. Później ponownie komputer raz na dwa/trzy podłączenia nie widział zegarka. W ostatni wtorek już mi się nie udało zgrać treningu. Wczoraj zegarek ponownie wysłałem do Warszawy.
Zobaczymy co tym razem serwis z tym zrobi. Zegarek drugi raz jest u nich z tym samym problemem, a ja jestem bez sprzętu.
I jeszcze mała refleksja: w dzisiejszych czasach o wyborze sprzętu tej czy innej firmy często decyduje jakość serwisu. Myślę, że warto dzielić się doświadczeniami w tym zakresie. Może w końcu w temacie jakości usług serwisowych staniemy się częścią cywilizowanego Świata.
Zegarek Timex Run Trainer 2.0 kupiłem w maju 2013 r. Po ponad rocznym bezproblemowym używaniu zaczęły się pojawiać problemy z komunikacją zegarek -> komputer. Na ogół pomagało odłączenie zegarka i jego ponowne podłączenie do portu USB. Pod koniec lipca TRT ostatecznie przestał być widoczny z komputera - straciłem możliwość zgrywania treningów do komputera.
Zegarek wysłałem do serwisu centralnego w Warszawie. Trafił tam 30.07 a odesłany do mnie został 07.08.2014 r. Po otrzymaniu go nie byłem w stanie stwierdzić co zostało zrobione (zegarek i kabelek otrzymałem ten sam). Tylko w karcie gwarancyjnej pojawił się lakoniczny wpis "Poprawiono styki komunikacji z komputerem".
Faktycznie komunikacja zaczęła działać... na jakieś 2 tygodnie. Później ponownie komputer raz na dwa/trzy podłączenia nie widział zegarka. W ostatni wtorek już mi się nie udało zgrać treningu. Wczoraj zegarek ponownie wysłałem do Warszawy.
Zobaczymy co tym razem serwis z tym zrobi. Zegarek drugi raz jest u nich z tym samym problemem, a ja jestem bez sprzętu.
I jeszcze mała refleksja: w dzisiejszych czasach o wyborze sprzętu tej czy innej firmy często decyduje jakość serwisu. Myślę, że warto dzielić się doświadczeniami w tym zakresie. Może w końcu w temacie jakości usług serwisowych staniemy się częścią cywilizowanego Świata.
-
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 4947
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 16:57
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Jeśli kupiłeś w Polsce, to zareklamuj u sprzedawcy i zażądaj wymiany na nowy, wolny od wad a w razie braku możliwości wymiany na nowy lub nadmiernych kosztów, które by się z tym wiązały, zażądaj odstąpienia od umowy. Na druku reklamacyjnym określ czas, jaki sprzedawca ma na spełnienie roszczenia (bo ustawa tego nie określa).
"Odbywający się przez skórę recykling energii poprawia obieg krwi, dostarczając więcej sił w życiu codziennym i sporcie." - Reebok
Buty "inspirowane są samochodowym systemem zawieszenia, który siłę uderzenia zamienia w napęd." - Adidas
Buty "inspirowane są samochodowym systemem zawieszenia, który siłę uderzenia zamienia w napęd." - Adidas
- smopi
- Stary Wyga
- Posty: 221
- Rejestracja: 16 wrz 2010, 08:36
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Gdańsk
Dzięki za informację - zegarek kupiłem bezpośrednio w firmie Timex Group Polska Sp. z O.O. więc tam go odesłałem...Kangoor5 pisze:Jeśli kupiłeś w Polsce, to zareklamuj u sprzedawcy [...]

- javai
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 1437
- Rejestracja: 17 lis 2009, 15:50
- Życiówka na 10k: 0:49:29
- Życiówka w maratonie: brak
Ja mam pozytywne doświadczenia z serwisem Timex'a w Polsce
Ale to było 2 lata temu. Będąc w USA kupiłem po bardzo promocyjnej cenie Timex Global Trainer. Musiałem go oddać do serwisu gdyż po kilku biegach w deszczowej Szkocji po prostu zaparował. Serwis odesłał mi kompletnie nowy zegarek.
Ale to było 2 lata temu. Będąc w USA kupiłem po bardzo promocyjnej cenie Timex Global Trainer. Musiałem go oddać do serwisu gdyż po kilku biegach w deszczowej Szkocji po prostu zaparował. Serwis odesłał mi kompletnie nowy zegarek.
Po co ja biegam?
- smopi
- Stary Wyga
- Posty: 221
- Rejestracja: 16 wrz 2010, 08:36
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Gdańsk
Dobrze wiedzieć - jest nadziejajavai pisze:Ja mam pozytywne doświadczenia z serwisem Timex'a w Polsce

Dzięki za poradę! Tak też zrobiłem - zażądałem doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną wymianę na towar zgodny z umowąKangoor5 pisze:Jeśli kupiłeś w Polsce, to zareklamuj u sprzedawcy i zażądaj wymiany na nowy
-
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 4947
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 16:57
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Kangoor5 pisze:Jeśli kupiłeś w Polsce, to zareklamuj u sprzedawcy i zażądaj wymiany na nowy
I tego się trzymaj. Jeśli nie odpowiedzą w ciągu 14 dni, znaczy że uznali twoje roszczenie i muszą je spełnić, nawet jeśli odpowiedź albo nawet naprawiony towar dotrze 15. dnia. Jeśli będą próbowali naprawić, to de facto uznali wadę i też powinni wymienić, zgodnie z twoim żądaniem. W kontaktach ze sprzedawcą powołuj się na Ustawę i nie używaj słowa "gwarancja". Przeczytaj Ustawę, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.smopi pisze:Dzięki za poradę! Tak też zrobiłem - zażądałem doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną wymianę na towar zgodny z umową
"Odbywający się przez skórę recykling energii poprawia obieg krwi, dostarczając więcej sił w życiu codziennym i sporcie." - Reebok
Buty "inspirowane są samochodowym systemem zawieszenia, który siłę uderzenia zamienia w napęd." - Adidas
Buty "inspirowane są samochodowym systemem zawieszenia, który siłę uderzenia zamienia w napęd." - Adidas
- smopi
- Stary Wyga
- Posty: 221
- Rejestracja: 16 wrz 2010, 08:36
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Gdańsk
Po dotarciu zegarka do serwisu zadzwoniłem tam i porozmawiałem z serwisantem. Okazało się, że przyczyna problemów była prozaiczna: sprężyna dociskowa w klipsie (tym co zapina się na zegarek) po prawie 1,5 roku używania osłabła i niedostatecznie dociskała styki. Podobno jest to znany problem - ta która została zamontowana jakoby jest z innego materiału i powinno być już ok.
Zegarek mam już w domu i po kilku treningach na razie zero problemów
Plus dla serwisu za szybką diagnozę i naprawę.
Minus za to, że zrobiono to jak należy dopiero za drugim razem (za pierwszym razem styki zostały przeczyszczone co niewiele pomogło).
Dzięki za wsparcie - zwłaszcza Kangoor5 wiele mi rozjaśnił w temacie naprawy/wymiany/zwrotu towaru.
Pozdrawiam!
Zegarek mam już w domu i po kilku treningach na razie zero problemów

Plus dla serwisu za szybką diagnozę i naprawę.
Minus za to, że zrobiono to jak należy dopiero za drugim razem (za pierwszym razem styki zostały przeczyszczone co niewiele pomogło).
Dzięki za wsparcie - zwłaszcza Kangoor5 wiele mi rozjaśnił w temacie naprawy/wymiany/zwrotu towaru.
Pozdrawiam!
- smoła
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 541
- Rejestracja: 13 lut 2014, 23:03
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak